Домашні завдання на період карантину

Завдання для 2-А класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити слова, схеми із модальним дієсловом саn, скласти 5 речень.

2. Математика:

  • №839, 846, 851, 859, 858, 860, 861, 862, 863, 865.

3. Українська мова:

  • Впр. 4, ст. 149, Впр. 1, 2 ст. 151
  • Повторити всі правила про частини мови.

4. Літературне читання:

  • ст.120-123.

5. Музичне мистецтво:

  • На гостини до пана темпаСлухання музики: П. Чайковський,  «Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня»Спів: укр. нар. пісня    «Як діждемо літа»Поняття: темп.

6. Природознавство:

  • ст. 117-123

Завдання для 2-Б класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити слова, схеми із модальним дієсловом саn, скласти 5 речень.

2. Англійська мова:

  • підручник с. 97, в.3.
  • підручник с. 98, в.1, 2.
  • підручник с. 99, в.5.
  • підручник с. 100, в.1.
  • підручник с. 101, в.4, 5.
  • підручник с. 102, в.1.

3. Математика:

  • №839, 841, 842, 847, 848, 854, 856, 859.

4. Українська мова:

  • ст. 146-147.

5. Літературне читання:

  • ст.127-130.

6. Музичне мистецтво:

  • На гостини до пана темпаСлухання музики: П. Чайковський,  «Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня»Спів: укр. нар. пісня    «Як діждемо літа»Поняття: темп.

Завдання для 2-В класу

1. Математика:

  • ст.123(814,815),
  • ст.124(824,825),
  • ст.125(833,834),
  • ст.126(841,842),
  • таблиця множення і ділення на 8.

2. Українська мова:

  • ст.150(в), 151(в), 152(в), 154(в).

3. Літературне читання:

  • ст.150-153(чит., переказ.),
  • читати дитячу літературу.

4. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити слова, схеми із модальним дієсловом саn, скласти 5 речень.

5. Музичне мистецтво:

  • На гостини до пана темпаСлухання музики: П. Чайковський,  «Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня»Спів: укр. нар. пісня    «Як діждемо літа»Поняття: темп.

Завдання для 3-А класу

1. Українська мова:

  • впр. 340, 341, 342, 344, 345, 347.

2. Математика:

  • №887, 892, 893, 896, 900, 901, 904, 906.

3. Літературне читання:

  • ст 142-149.

4. Природознавство:

  • ст 131-141.

5. Музичне мистецтво:

  • Слухання музики: Тричастинна форма музикиЕ. Гріг, «Танець Анітри»Спів:  «Соловеєчку, сватку, сватку» у. н. п.Поняття: тричастинна форма, знаки альтерації, піццикато.

6. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • в. 1 ст. 118 до диктанту,
  • в 2, 3 ст 118-119

Завдання для 3-Б класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити таблицю неправильних дієслів, скласти 10 речень у Past Simple.

2. Українська мова:

  • с.123 повт.прав.
  • Впр. 306, 312, 318, 319.

3. Математика:

  • с.134 -№870, 874, 885, 883, 890, 885, 886.

4. Літературне читання:

  •  с.129-131- переказ.

5. Природознавство:

  • с.129-134 .проект за темою.

6. Я у світі:

  • с.106-113

7. Музичне мистецтво:

  • Слухання музики: Тричастинна форма музикиЕ. Гріг, «Танець Анітри»Спів:  «Соловеєчку, сватку, сватку» у. н. п.Поняття: тричастинна форма, знаки альтерації, піццикато.

Завдання для 3-В класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити таблицю неправильних дієслів, скласти 10 речень у Past Simple.

2. Українська мова:

  • Впр. 363, 367, 371, 374.

3. Математика:

  • №914, 915, 923, 924, 932, 933, 941, 942.

4. Літературне читання:

  •  с.137-139 — читати, відповідати на запитання.

5. Природознавство:

  • параграф 40-41 — завдання в друкованому зошиті.

6. Я у світі:

  • Україна на карті світу.
  • Україна — європейська держава.
  • Завдання в друкованому зошиті.

7. Музичне мистецтво:

  • Слухання музики: Тричастинна форма музикиЕ. Гріг, «Танець Анітри»Спів:  «Соловеєчку, сватку, сватку» у. н. п.Поняття: тричастинна форма, знаки альтерації, піццикато.

Завдання для 4-А класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити слова, скласти розповідь про весняні канікули.

2. Англійська мова:

  • підручник с. 144, в.3.
  • підручник с. 154, в.3.
  • підручник с. 157, в.2.
  • підручник с. 160, в.1.
  • підручник с. 163, в.2.

3. Музичне мистецтво:

  • Музика єднає світ. Казкові Фінляндія та НорвегіяСлухання музики: Ян Сібеліус, сифонічна поема «Фінляндія». Едвард Гріг, «Захід сонця».Спів:   Едвард Гріг, «Захід сонця» (розучування). «Наша вчителька», сл. Наталії Іванової, музика Анни Олєйнікової як додатковий матеріал

4. Українська мова:

  • Вправа 347, 349,360.

5. Математика:

  • №891,892,900,901,909,910.

6. Літературне читання:

  • Ст.141-144 (переказувати, відповідати на питання),
  • Ст. 145-161 (читати).

7. Природознавство:

  • Ст.124-127.

Завдання для 4-Б класу

1. Українська мова:

  • Впр. 339, 347, 352, 360.

2. Математика:

  • №883, 884, 891, 892, 900, 901, 909, 910.

3. Літературне читання:

  •  до с. 161.

4. Природознавство:

  • с. 121-124
  • с. 124-128.

5. Музичне мистецтво:

  • Музика єднає світ. Казкові Фінляндія та НорвегіяСлухання музики: Ян Сібеліус, сифонічна поема «Фінляндія». Едвард Гріг, «Захід сонця».Спів:   Едвард Гріг, «Захід сонця» (розучування). «Наша вчителька», сл. Наталії Іванової, музика Анни Олєйнікової як додатковий матеріал

6. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • в. 3 ст. 117,
  • в 2 ст 119-120

Завдання для 5-А класу

1. Курс «Мій Київ»:

  • опрацювати матeріал стр. 86-100.

2. Історія України:

  • параграф 18, 19,
  • підготувати матeріал до практичноі роботи стр. 106.

3. Українська література:

  • Ст. 187-194
  • Ст . 194-195 письмово відповідати на запитання
  • Вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе»;
    « Садок вишневий коло хати».

4. Українська мова:

  • Ст.195, 196 ( вивчити правила)
  • Вправа 455, 456, 457

5. Образотворче мистецтво:

  • Символіка українського орнаменту. Вишивка – традиційний український вид декоративно-ужиткового мистецтва.
  • Домашнє завдання : Створення ескізу вишивки рушника.

6. Музичне мистецтво:

  • Музика та інші види мистецтва (особливості взаємодії музики та інших видів мистецтва)Слухання музики: Л.Деліб «На вшпиньках» з балету «Сільвія»Спів: Музика О.Злотника, сл..Вратарьова «Школярі-школярики»

7. Природознавство:

  • підготувати доповідь на тему » Різноманітність тварин»

8. Математика:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 35, ст. 221
  • №1006(1, 2), 1008, 1012, 1014, 1016

9. Математика:

  • №820, 847, 866, 907-909, 965-967 і додатково №825, 910, 968.

10. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • неправильні дієслова до диктанту від слова make до write (в кінці підручника)

11. Зарубіжна література:

  • Прочитати статтю про Л. Керолла та казку «Аліса в Країні Див» с.198-219

12. Польська мова:

  • Ст. 139 (вчити кольори),
  • ст. 140 ( вчити дієслова) вправа 17,18 (письмово),
  • ст. 144 (читати і перекладати текст,  нові слова вивчити) вправа 1,2( усно).

13. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

Завдання для 5-Б класу

1. Курс «Мій Київ»:

  • опрацювати матeріал стр. 86-100.

2. Історія України:

  • параграф 18, 19,
  • підготувати матeріал до практичноі роботи стр. 106.

3. Англійська мова:

  • підручник с. 46-47
  • підручник с. 48-49
  • підручник с. 50

4. Образотворче мистецтво:

  • Символіка українського орнаменту. Вишивка – традиційний український вид декоративно-ужиткового мистецтва.
  • Домашнє завдання : Створення ескізу вишивки рушника.

5. Музичне мистецтво:

  • Музика та інші види мистецтва (особливості взаємодії музики та інших видів мистецтва)Слухання музики: Л.Деліб «На вшпиньках» з балету «Сільвія»Спів: Музика О.Злотника, сл..Вратарьова «Школярі-школярики»

6. Природознавство:

  • підготувати доповідь на тему » Різноманітність тварин»

7. Українська мова:

  • Вправа 458, 459
  • параграф 39, вправа 461(у),
  • вправа 462, 463, 464 — письмово, вправа 466(усно).

8. Українська література:

  • Павло Тичина стор. 199-202 «Гаї шумлять»(напам’ять)
  • Євген Гуцало «Лось», стор. 203-210 читати
  • відповіді на запитання стор. 210-211
  • Максим Рильський стор. 212-213 «Дощ» (напам’ять)

9. Математика:

  • №820, 847, 866, 907-909, 965-967 і додатково №825, 910, 968.

10. Зарубіжна література:

  • Прочитати статтю про Л. Керолла та казку «Аліса в Країні Див» с.198-219

11. Польська мова:

  • Ст. 139 (вчити кольори),
  • ст. 140 ( вчити дієслова) вправа 17,18 (письмово),
  • ст. 144 (читати і перекладати текст,  нові слова вивчити) вправа 1,2( усно).

12. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

Завдання для 6-А класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити слова, скласти розповідь про видатне місце Києва.

2. Англійська мова (вчитель Нагорна Е. І.):

  • ст. 79-82 підручник, роб. зошит ст. 68-70.

2. Географія:

  • параграф 22-25
  • прочитати та виписати визначення.

3. Біологія:

  • 44-45. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Представники голонасінних», «Представники «Покритонасінних» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

4. Образотворче мистецтво:

  • Творчий натюрморт. Створіть за уявою композицію «Світ моїх речей» або «Світ речей мого улюбленого літературного героя» (техніка і матеріали виконання за вибором учня)

5. Основи здоров’я:

  • §29  Підприємство у твоєму населеному пункті.

6. Музичне мистецтво:

  • Зустріч з увертюрою (Характерні ознаки жанру увертюри. Історія розвитку жанру. Увертюра як самостійний жанр симфонічної музики. Композиційна будова (форма) увертюри)Слухання музики: Г.Свиридов, Оркестрова увертюра до фільму «Час, уперед!». В.Дашкевич, Увертюра до фільму «Шерлок Холмс та  Доктор  Ватсон»Спів: «Козацька пісня» муз. та сл. А.Мігай

7. Українська мова:

  • параграф 55, вправа 456, 459, 462
  • параграф 56, вправа 468, 469, 470, 471.

8. Українська література:

  • Леся Воронина стор. 194-196 «Таємне товариство боягузів або засіб від переляку №9»
  • відповіді на запитання стор. 210-211 (Ти — творча особистіть — завдання письмово)

9. Зарубіжна література:

  • Мацуло Басьо стор. 192-194
  • Хайку (2-3 напам’ять)
  • Роберт Бернс стор 195-197 «Моє серце в верховині» (напам’ять)

10. Математика:

  • с. 284 (№1-5)
  • с. 285 (тестові завдання до розділу 2: №1-5)
  • повторити параграф 21-27.

11. Польська мова:

  • Ст. 198( вчити ступені порівняння прикметників),
  • ст. 213( читати тексти про польські міста),
  • ст. 217 — 223 читати вірші Адама Міцкевіча.

Завдання для 6-Б класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • повторити слова, скласти розповідь про видатне місце Києва.

2. Зарубіжна література:

  • вивчити 4 хайку.

3. Географія:

  • параграф 22-25
  • прочитати та виписати визначення.

4. Українська література:

  • Ст. 185-193 ( дочитати твір до кінця)
  • Підготувати повідомлення про Лесю Воронину
  • Ст. 194-211 ( за підручником)

5. Українська мова:

  • Написати твір-опис за картиною, або на основі власних спостережень ( полотна Куїнджі, Васильківського, Айвазовського)
  • Підготуватися до к/р (тема «Прикметник як частина мови. Творення прикметників, правопис»

6. Біологія:

  • 44-45. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Представники голонасінних», «Представники «Покритонасінних» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

7. Образотворче мистецтво:

  • Історичний жанр. Поняття про історичний жанр та його різновиди. Створення тематичної композиції (силует козака).

8. Історія:

  • параграфи 32-37

9. Основи здоров’я:

  • §29  Підприємство у твоєму населеному пункті.

10. Музичне мистецтво:

  • Зустріч з увертюрою (Характерні ознаки жанру увертюри. Історія розвитку жанру. Увертюра як самостійний жанр симфонічної музики. Композиційна будова (форма) увертюри)Слухання музики: Г.Свиридов, Оркестрова увертюра до фільму «Час, уперед!». В.Дашкевич, Увертюра до фільму «Шерлок Холмс та  Доктор  Ватсон»Спів: «Козацька пісня» муз. та сл. А.Мігай

11. Математика:

  • с. 284 (№1-5)
  • с. 285 (тестові завдання до розділу 2: №1-5)
  • повторити параграф 21-27.

12. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • ст. 152

13. Польська мова:

  • Ст. 198( вчити ступені порівняння прикметників),
  • ст. 213( читати тексти про польські міста),
  • ст. 217 — 223 читати вірші Адама Міцкевіча.

Завдання для 7-А класу

1. Англійська мова (вчитель Харченко Ю. В.):

  • скласти діалог про відвідування лікаря.

2. Географія:

  • вивчити номенклатуру ПН. АМЕРИКИ.

3. Фізика:

  • параграф 30-31

4. Історія України:

  • параграфи 18-21, стор. 150 виконати письмово завдання.

5. Всесвітня історія:

  • параграфи 22-23

6. Українська мова:

  • §31-34 підготуватися до контрольної роботи.

7. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §31-42. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Майстерність маскування», «Як бачать тварини», «Турбота про потомство», «Як тварини визначають напрямок руху» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

8. Образотворче мистецтво:

  • Дизайн одягу. Мода й культура. Ескіз костюму для власного гардеробу  (графіка).

9. Основи здоров’я:

  • §24  Впливи найближчого оточення.

10. Музичне мистецтво:

  • Музика театру (Театральна музика та її жанри. Уведення. музично- театральні жанри. класифікація жанрів. Музика до театральних вистав. Опера.Оперетта. Сучасні оперні театри. Відмінності класичних музично-театральних Жанрів)
  • Слухання музики: І. Кальман, оперета «Фіалка Монмартру», арія «Карамболіна» у виконанні О. Крицької.
  • Спів: «Тече вода з-під явора» муз.О.Злотника,  сл..Т.ШевченкоІ. Кальман, оперета «Принцеса цирку» арія містера Ікс у виконанні Георга Отса. Хачатурян. Танець із шаблями з балету “Гаяне”.

11. Хімія:

  • параграф 33, ст 156 номер 5

12. Алгебра:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 26 стор. 190.
  • №1007, 1010, 1016.

13. Геометрія:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 20 стор. 159.
  • №507, 509, 512, 518.

14. Польська мова:

  • Ст. 40-43 ( читати і виконати всі вправи)
  • ст.44 ( вчити нові слова),
  • ст.47 вивчити.

Завдання для 7-Б класу

1. Географія:

  • вивчити номенклатуру ПН. АМЕРИКИ.

2. Українська мова:

  • написати твір-опис зовнішності людини за планом на стор. 188.

3. Фізика:

  • параграф 30-31

4. Історія України:

  • параграфи 18-21, стор. 150 виконати письмово завдання.

5. Всесвітня історія:

  • параграфи 22-23

6. Зарубіжна література:

  • Ст. 230-235
  • Письмово дати характеристику дівчатам ( Сью і Джонсі) із новели «Останній листок»
  • Ст. 241-247

7. Українська література:

  • Ст. 212-241
  • Письмово відповідати на питання ст. 241-242

8. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §31-42. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Майстерність маскування», «Як бачать тварини», «Турбота про потомство», «Як тварини визначають напрямок руху» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

9. Образотворче мистецтво:

  • Національні традиції в одязі. Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка).

10. Основи здоров’я:

  • §24  Впливи найближчого оточення.

11. Хімія:

  • параграф 33, ст 156 номер 5

12. Англійська мова (вчитель Нагорна Е. І.):

  • ст. 145-147 підручник, роб.зошит  ст. 78-80.

13. Алгебра:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 20-23 стор. 132-170.
  • №807, 809, 812, 826, 836, 838, 853, 855, 857.

14. Геометрія:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 19-21 стор. 149-166.
  • №541, 544, 547, 550.

15. Польська мова:

  • Ст. 40-43 ( читати і виконати всі вправи)
  • ст.44 ( вчити нові слова),
  • ст.47 вивчити.

Завдання для 8-А класу

1. Географія:

  • підготувати доповідь на тему: » ПРИРОДНА ЗОНА РІДНОГО КРАЮ І ЇЇ ХАРАКТЕРИСТИКА».

2. Українська мова:

  • написати твір «Ця вулиця веде до школи нас» за планом на стор. 189.

3. Фізика:

  • параграф 33-34

4. Інформатика:

  • параграф 6.5-6.7 ст. 213

5. Історія України:

  • параграфи 27-30.

6. Всесвітня історія:

  • параграфи 18-21, тестові завдання стор. 177.

7. Біологія:

  • 35-40. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Будова нервової системи», «Спинний мозок людини», «Цікаві факти про мозок людини», «Кора головного мозку», «Вегетативна нервова система», «Захворювання нервової системи», «Чинники, що порушують роботу мозку» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

8. Мистецтво:

  • Романтизм в образотворчому мистецтві Художні твори для сприймання та аналізу-інтерпретації Е.Делакруа Свобода на барикадах; Т.Жеріко Поранений кірасир; К.Д.Фрідріх На вітрильнику; В.Тернер Пожежа в будинку парламенту; В.Блейк Ілюстрації до «Божественної комедії» Данте; К.Брюллов Автопортрет, Вершниця; А.Мокрицький Портрет дружини, Дівчина на карнавалі; В.Штернберг Пастушок, Садиба Г.С.Тарновського в Качанівці; І.Айвазовський Феодосія. Захід сонця.Творчі практичне завдання з образотворчого мистецтва 1.Намалюй фантастичний пейзаж (акварель, пензлі)2.Намалюй марину, в якій передай романтичну атмосферу морської стихії (акварель або гуаш, пензлі). Орієнтовні теми: «Захід сонця: штиль», «Серед бурхливих хвиль», «Білокрилі вітрильники на морських просторах», «Скелі на Кримському узбережжі», «Морська баталія».Музичні твори для сприймання та аналізу-інтерпретаціїМ.Калачевський Українська симфонія (фрагменти).Ф.Шопен Ноктюрн (за вибором); А.Дворжак Слов’янські танціТвори для співуУкраїнські народні пісні «Йшли корови із діброви»; «Взяв би я бандуру»

9. Основи здоров’я:

  • §18 Протидія сексуальному насиллю.

10. Хімія:

  • параграф 37, зробити опорний конспект.

11. Англійська мова (вчитель Нагорна Е. І.):

  • ст.50-53 підручник, роб. зошит ст. 42-44.

12. Українська література:

  • Повторити твори М. Коцюбанського, Олександра Довженка, Ніни Бічуї, підготуватися до к/р.

13. Алгебра:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Теорема Вієта — опрацювати

14. Геометрія:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 22 стор. 155.
  • №725, 728, 730, 735.
  • Завдання виконати в окремому зошиті!

15. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • ст. 54-55

16. Зарубіжна література:

  • Опрацювати с. 208-212 читати І частину роману М. Сервантеса «Дон Кіхот»

Завдання для 8-Б класу

1. Географія:

  • підготувати доповідь на тему: » ПРИРОДНА ЗОНА РІДНОГО КРАЮ І ЇЇ ХАРАКТЕРИСТИКА».

2. Фізика:

  • параграф 33-34

3. Історія України:

  • параграфи 27-30.

4. Всесвітня історія:

  • параграфи 18-21, тестові завдання стор. 177.

5. Біологія:

  • 35-40. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Будова нервової системи», «Спинний мозок людини», «Цікаві факти про мозок людини», «Кора головного мозку», «Вегетативна нервова система», «Захворювання нервової системи», «Чинники, що порушують роботу мозку» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

6. Мистецтво:

  • Романтизм в образотворчому мистецтві Художні твори для сприймання та аналізу-інтерпретації Е.Делакруа Свобода на барикадах; Т.Жеріко Поранений кірасир; К.Д.Фрідріх На вітрильнику; В.Тернер Пожежа в будинку парламенту; В.Блейк Ілюстрації до «Божественної комедії» Данте; К.Брюллов Автопортрет, Вершниця; А.Мокрицький Портрет дружини, Дівчина на карнавалі; В.Штернберг Пастушок, Садиба Г.С.Тарновського в Качанівці; І.Айвазовський Феодосія. Захід сонця.Творчі практичне завдання з образотворчого мистецтва 1.Намалюй фантастичний пейзаж (акварель, пензлі)2.Намалюй марину, в якій передай романтичну атмосферу морської стихії (акварель або гуаш, пензлі). Орієнтовні теми: «Захід сонця: штиль», «Серед бурхливих хвиль», «Білокрилі вітрильники на морських просторах», «Скелі на Кримському узбережжі», «Морська баталія».Музичні твори для сприймання та аналізу-інтерпретаціїМ.Калачевський Українська симфонія (фрагменти).Ф.Шопен Ноктюрн (за вибором); А.Дворжак Слов’янські танціТвори для співуУкраїнські народні пісні «Йшли корови із діброви»; «Взяв би я бандуру»

7. Основи здоров’я:

  • §18 Протидія сексуальному насиллю.

8. Хімія:

  • параграф 37, зробити опорний конспект.

9. Англійська мова (вчитель Нагорна Е. І.):

  • ст.50-53 підручник, роб. зошит ст. 42-44.

10. Українська мова:

  • параграф 33, вправа 394, 395
  • повторити речення з однорідними члю та зверт.
  • параграф 28-32 підготуватися до к/р

11. Українська література:

  • Повторити твори М. Коцюбанського, Олександра Довженка, Ніни Бічуї, підготуватися до к/р.

12. Алгебра:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Теорема Вієта — опрацювати

13. Геометрія:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати п. 22 стор. 155.
  • №725, 728, 730, 735.
  • Завдання виконати в окремому зошиті!

14. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • ст. 54-55

15. Зарубіжна література:

  • Опрацювати с. 208-212 читати І частину роману М. Сервантеса «Дон Кіхот»

Завдання для 9-А класу

1. Географія:

  • вивчити тему «ГОСПОДАРСТВО УКРАЇНИ».

2. Історія України:

  • параграфи 24,25.
  • Тести ДПА — тема 3,4

3. Всесвітня історія:

  • параграфи 25,26

4. Правознавство:

  • параграфи 22,23

5. Українська література:

  • прочитати поему Т. Шевченка «Наймичка»,
  • вивчити напам’ ять поезію Т. Шевченка «Доля» на стор. 239.

6. Українська мова:

  • написати твір» Як я готуюся до майбутнього» (план на стор. 122).

7. Англійська мова:

  • підручник с. 196-197.
  • підручник с. 201, в. 1
  • підручник с. 203, в. 2а
  • підручник с. 215, в. 4а
  • підручник с. 218, в. 2а
  • підручник с. 220, в. 3

8. Фізика:

  • повторити параграф 28-35
  • параграф 36

9. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §38-44. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Еволюційні фактори», «Видоутворення», «Еволюційні погляди від давніх часів до епохи Відродження», «Етапи еволюції людини», «Гіпотеза стаціонарного стану», «Гіпотеза мимовільного зародження», «Біохімічна гіпотеза» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

10. Мистецтво:

  • Фотомистецтво та рекламаЗміст, твори для сприймання та інтерпретації, основні поняттяМова фотомистецтва, документальна і художня фотографія.Види реклами: комерційна і соціальна, креативна, гіперболізована, у стилі мінімалізму, антиреклама.Зразки фотографій – художніх (пейзажі А. Адамса) і документальних (спортивний фоторепортаж). Фото Києво-Печерської Лаври ( сучасне і старовинне) у порівнянні з картинами Ю. Химича із зображенням Києво-Печерської лаври. С. Грандстен Фотоарт у жанрі фентезі; Ч. Юнг Дайвинг.Поняття: фотомистецтво, фоторепортаж, реклама, білборд, бренд.Практичне завданняСтвори рекламу українських товарів у стилі мінімалізму.

11. Основи здоров’я:

  • Цінність родини.

12. Хімія:

  • параграф 38, ст 187, номери 5, 6 дати письмові відповіді.

13. Алгебра та геометрія:

  • Збірник завдань для ДПА (А. Г. Мерзляк) Вариант 1-6.

14. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

  • § 10.1 Розв’язування компетентнісних задач. Практична робота 2*(сторінка 274) «Розробіть для участі в конкурсі буктрейлерів презентацію з розповіддю про вашу улюблену книжку. Доберіть текст, зображення, фрагменти відео. Використайте музичний і мовний супровід». Результат надіслати поштою за адресою bondsb@i.ua.

Завдання для 9-Б класу

1. Географія:

  • вивчити тему «ГОСПОДАРСТВО УКРАЇНИ».

2. Історія України:

  • параграфи 24,25.
  • Тести ДПА — тема 3,4

3. Всесвітня історія:

  • параграфи 25,26

4. Правознавство:

  • параграфи 22,23

5. Українська мова:

  • написати твір» Як я готуюся до майбутнього» (план на стор. 122).

6. Фізика:

  • повторити параграф 28-35
  • параграф 36

7. Зарубіжна література:

  • Зробити конспект в зошиті на тему: « Стара» і «нова» драма. Зміни в драматургії к.ХІХ-п.ХХ ст.
  • Ст. 233-252( за підручником)
  • Прочитати біографію Б.Шоу ( ст. 253-259)

8. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §38-44. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Еволюційні фактори», «Видоутворення», «Еволюційні погляди від давніх часів до епохи Відродження», «Етапи еволюції людини», «Гіпотеза стаціонарного стану», «Гіпотеза мимовільного зародження», «Біохімічна гіпотеза» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

9. Мистецтво:

  • Фотомистецтво та рекламаЗміст, твори для сприймання та інтерпретації, основні поняттяМова фотомистецтва, документальна і художня фотографія.Види реклами: комерційна і соціальна, креативна, гіперболізована, у стилі мінімалізму, антиреклама.Зразки фотографій – художніх (пейзажі А. Адамса) і документальних (спортивний фоторепортаж). Фото Києво-Печерської Лаври ( сучасне і старовинне) у порівнянні з картинами Ю. Химича із зображенням Києво-Печерської лаври. С. Грандстен Фотоарт у жанрі фентезі; Ч. Юнг Дайвинг.Поняття: фотомистецтво, фоторепортаж, реклама, білборд, бренд.Практичне завданняСтвори рекламу українських товарів у стилі мінімалізму.

10. Основи здоров’я:

  • Цінність родини.

11. Хімія:

  • параграф 38, ст 187, номери 5, 6 дати письмові відповіді.

12. Алгебра та геометрія:

  • Збірник завдань для ДПА (А. Г. Мерзляк) Вариант 1-6.

13. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • підготувати проект на тему «London»

14. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

  • § 10.1 Розв’язування компетентнісних задач. Практична робота 2*(сторінка 274) «Розробіть для участі в конкурсі буктрейлерів презентацію з розповіддю про вашу улюблену книжку. Доберіть текст, зображення, фрагменти відео. Використайте музичний і мовний супровід». Результат надіслати поштою за адресою bondsb@i.ua.

Завдання для 10-А класу

1. Географія:

  • Вивчити країни і столиці Азії.

2. Українська література:

  • вивчити напам’ять вірш М. Вороного «Блакитна панна».

3. Українська мова:

  • написати твір «Лісова пісня Лесі Українки — гімн коханню та природі».

4. Фізика:

  • повторити параграф 36-37
  • параграф 38

5. Історія України:

  • параграфи 33-34, презентація на тему «Німецька агресія на українських землях в 1939 р. на початку 1941 рр.».

6. Всесвітня історія:

  • параграфи 26-28.

7. Громадська освіта:

  • повідомлення на тему «Безпечний Інтернет. Як вберегти себе від непотрібної інформації»

8. Зарубіжна література:

  • Підготувати повідомлення про модернізм як літературн-мистецький напрям к. XIX- п. XX ст.
  • Ст. 146-159 ( за підручником)
  • Вивчити напам’ять один вірш Поля Верлена за вибором учня ( ст.163, 165-166)

9. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §27-41. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Спадковість», «Гібридологічний аналіз», «Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини», «Закономірності мінливості», «Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини», «Генотерапія та її перспективи» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

10. Хімія:

  • параграф 22 ст 135 номер 167, дати письмову відповідь.

11. Математика:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Опрацювати розділ 3, п. 18; п. 42 стор. 227.
  • №42.1, 42.3, 42.5, 42.7

12. Англійська мова (вчитель Безсмертна І. С.):

  • ст. 30-31 підручник.

13. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

  • Модуль «Веб-технології» Тема 2. Проектування та верстка веб-сторінок Повторити » Мова гіпертекстової розмітки (теги та їх атрибути). Каскадні таблиці стилів. Вивчити » Проектування та верстка веб-сторінок. Адаптивна верстка. Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту.

Завдання для 10-Б класу

1. Географія:

  • Вивчити країни і столиці Азії.

2. Фізика:

  • повторити параграф 36-37
  • параграф 38

3. Історія України:

  • параграфи 33-34, презентація на тему «Німецька агресія на українських землях в 1939 р. на початку 1941 рр.».

4. Всесвітня історія:

  • параграфи 26-28.

5. Громадська освіта:

  • повідомлення на тему «Безпечний Інтернет. Як вберегти себе від непотрібної інформації»

6. Зарубіжна література:

  • Підготувати повідомлення про модернізм як літературн-мистецький напрям к. XIX- п. XX ст.
  • Ст. 146-159 ( за підручником)
  • Вивчити напам’ять один вірш Поля Верлена за вибором учня ( ст.163, 165-166)

7. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §27-41. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Спадковість», «Гібридологічний аналіз», «Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини», «Закономірності мінливості», «Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини», «Генотерапія та її перспективи» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

8. Хімія:

  • параграф 22 ст 135 номер 167, дати письмову відповідь.

9. Англійська мова (вчитель Нагорна Е. І.):

  • ст. 5-9, слова.

10. Математика:

  • Підручник А. Г. Мерзляк та ін.
  • Алгебра: Опрацювати п. 18-24 стор. 103-131. №20.2, 20.4, 20.6, 20.8, 21.2, 21.4, 22.2
  • Геометрія: Опрацювати п. 38-42 стор. 210-232. №42.4, 42.6, 42.8, 42.11

11. Українська мова та література:

  • пройти тести та теоретичний матеріа за даними посиланнями.
  • http://zno.ed-era.com
  • https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:Osvitoria_and_EdEra+lifehacks+201/about
  • https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:Osvitoria_and_EdEra+lifehacks+101/about
  • Якщо не маєте можливості, опрацьовуйте підручник Олександра Авраменка, з мови повністю теми: іменник, прикметник, числівник, займенник, дєслово; з літератури- теоретичний та практичний матеріал за 9 клас.

12. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

  • Модуль «Веб-технології» Тема 2. Проектування та верстка веб-сторінок Повторити » Мова гіпертекстової розмітки (теги та їх атрибути). Каскадні таблиці стилів. Вивчити » Проектування та верстка веб-сторінок. Адаптивна верстка. Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту.

Завдання для 11-А класу

1. Історія України:

  • параграфи 33,34
  • Реферат на тему: Суспільно-політичне становище України у 1994-1998 роках.

2. Фізика:

  • розділ 3
  • підготуватися до к/р.

3. Астрономія:

  • параграф 14

4. Всесвітня історія:

  • Тема 6.

5. Біологія:

  • Підготуватись до контрольної роботи §24-33. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Типи живлення організмів», «Колообіг речовин у природі», «Роль В. І. Вернадського в історії розвитку вчення про біосферу» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

6. Екологія:

  • §13-15. Підготувати повідомлення або презентацію на тему «Збалансований розвиток», «Найважливіші баланси у сфері природокористування», «Невиснажливе природокористування», «Досягнення балансу між основними сферами господарської діяльності», «Біорізноманіття», «Генетичне, видове й екосистемне біорізноманіття», «Деградація біорізноманіть» (на вибір).
  • Виконане завдання скинути на електронну адресу: natalishchuk2995@gmail.com

7. Хімія:

  • параграф 25 ст 140 номери 6, 7, 8 дати письмові відповіді.

8. Алгебра:

  • Збірник А. Г. Мерзляк, с. 77(№1-5), с. 78(№1-5), с. 79(№1-6), с. 80(№1-7)

9. Геометрія:

  • Збірник А. Г. Мерзляк с. 22 №185, 186
  • с. 24 №217
  • с. 26 №236, 238, 240
  • с. 27 №244, 246, 247

10. Зарубіжна література:

  • Читати роман Гарсіа Маркеса «Сто років самотності»

11. Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):

  • § 4.1 Поняття про мультимедійні дані та їх опрацювання. § 4.2 Додавання звукових та відео об’єктів до слайдових презентацій. § 4.3 Створення та редагування відеофільмів. Підготуватись до Практичної роботи №15 (сторінка 217) «Створення відеокліпу (потокової презентації)»

12. Українська література:

  • Вивчити напам’ять поезію Ліни Костенко «Страшні слова , коли вони мовчать»;
  • Прочитати роман у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай».

13. Українська мова:

  • Написати власне висловлювання
  • Ми не раз чули про те, що не можна ділити все на чорне і біле, не варто впадати в крайнощів, треба бути виваженим і поміркованим. А як тоді бути із зрадою людини, колективу чи цілої країни? Чи можна зраду пробачити?