Домашнє завдання на період карантину

з 12.03.2020 — 24.04.2020 р.


3-А клас


на 02.04.2020-03.04.2020


на 06-08.04.2020 та 09.04.2020 р.:

06-08.04.20

  • Українська мова. Тема: Дієслова-синоніми.
    Вправи: 350, 351, 343 (переказ).
    Робота зі словниковими словами по темі «Дієслово».
  • Математика: 848-869.
  • Літературне читання: «Лелеки» Ю.Збанацький.

    09.-12.04.20
  • Українська мова. Тема: Зміна дієслів за часами. Вправи: 353-359.
  • Математика: 869-878. Розв’язання задач.
  • Літературне читання: стор.151-153 В.Чухліб.

  • Домашнє завдання на 13-14.04.20
  • Математика: №870 — 878. Тема: Іменовані числа.
  • Українська мова: твір: «Прийшла весна»
  • Літературне читання: стор. 153 — 157 Д.Чередніченко «Хлопчик Івасик  і дідусь Тарасик»
  • Вт-Ср (21-22квітня)
    Математика: № 879 - 885
    Укр. мова 373, 374 (письмово);371, 372, 375 (усно)
    Літ. чит. стор.158-161 (Стельмах)
    Природа: параграф 47-48
    
    Домашнє завдання на 24.04.2020 р.:
    Природа — параграф 49-50, тема: «Травна система. Харчування»
    Трудове навчання — тема: «Вироби об’ємних форм».
    Зробити поробку, вибір матеріалу за бажанням дитини (може бути конструктор або ін.матеріал). Фото з понеділка скидайте в групу!
    
    

3-Б клас

  • Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Повторити Past Simple, вивчити таблицю неправильних дієслів, виконати в. 1, 4 с. 96, 97 за схемами у зошиті.
    на 20.03.2020 р.:
    Вивчити таблицю неправильних дієслів, повторити Past Simple за схемами у зошиті, скласти 10 речень різного типу у минулому часі, підготувати розповідь про минулі вихідні(5-7 речень).
    3кл,(30.03-03.04)
    3клас(06.04-10.04)1612918574
    3клас(13.04-17.04)
    3клас
    3класАнг.мова(27.04-30.04)
    3класАнг.мова(04.05-08.05)
    Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net

3-В клас

  • Укр.мова: с.132 — 1
  • 37(впр.320, 324,327, с.134 — вивчити правила);
  • Англ.мова: Past Simple, с.78 — 83( опрацьовувати вправи, вчити, повторювати слова)
  • Математика: с.128 — 135(№№832, 833, 841,842, с.130, 131(вивчити правила),
    849, 850, 859, 860, 870, 871, 877, 878);
  • Літ.чит.: с.141 — 150(читати, переказувати);
  • Природознавство: с.129 — 141(читати, відповідати на питання);
    За додатковою інформацією — звертатись до класного керівника.

4-А клас

  • Літературне читання:
    Читати текст за посиланням
А.Закревський «Про короля і мудрого шевця»
Дати відповіді на питання тесту (письмово),
фото виконаних завдань — в особисті повідомлення вчителю на вайбер,
або на електронну пошту moskalchuk_1989@ukr.net :
1.Чому спорожніла державна скарбниця ?
а)бо кролівство вело війну
б)бо король  жив пустим життям
в)бо в країні був голод
2.Що допомогло королю зустрітися із шевцем ?
а) швець прийшов найматися на роботу
б)короля дратувала весела пісня швеця
в)король хотів замовити нові чоботи
3.Як поставився король до простого майстра?
а)прогнав його зі свого царства
б)наказав покарати його за те, що той глузував з нього
в)попросив мудрої поради
4.Чому король вдруге засумував?
а)бо не вистачало робітників
б)бо набридло працювати
в)бо праця не приносила йому щастя
5.Що вдруге порадив зробити королеві швець? Запиши.
6.Запиши, яка головна думка твору.
  • Природознавство: с.110-112 «Природне паливо та його запаси в Україні» — читати відповідати на питання. Переглянути презентації за посиланням
  • Математика: с.135-136
    №832, 836, 838 — виконати вирази письмово;
    задачу №833 (використовуючи формули:  V = S : t ; S = V × t ; t = S : V ; де V — швидкість; S — відстань ;  t — час , с.79-82 підручника);
    задачу №837 (користуючись правилом : » Щоб знайти дріб від числа , треба число поділити на знаменник і результат помножити на чисельник. «)
  • Українська мова: с.139 виконати письмово Впр. 314, 317.
    Пригадати правила , про синоніми та антоніми, однорідні члени речення;
    дієслово — як частина мови.
  • Основи здоров’я: П. с. 106 — 109
  • Англ.мова: с.98-104(читати, перекладати, вчити і повторювати слова)

4-Б клас

  • Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.):  с.69-70 (підручник).
  • Літературне читання:

С.135-144 (читати, переказувати, дати відповіді на запитання)

  • Українська мова:

С.142-154 (прочитати)

Вправи 325, 330, 334, 338, 342, 350, 354

Для ознайомлення та виконання завдань:

https://youtu.be/QCuFm4RKRF4

https://youtu.be/7NAyEQg5mcQ

https://youtu.be/rKAwmMFBbCA

  • Математика:

№ 826, 830, 849, 850, 862, 865, 869,

870, 871, 874, 877, 881, 884.

Для ознайомлення та виконання задач:

https://www.youtube.com/watch?v=74UnV6oIU9k

https://youtu.be/-eMF0vQ18Pk

  • Природознавство:

С.103-119 (читати, дати відповіді на запитання)

https://www.youtube.com/watch?v=SoKTaXVgo_o


4-В клас


5-А клас

  • Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Виконати проект ‘My favorite season’, повторити вивчені слова.
    на 20.03.2020 р.:
    Написати електронний лист англомовному другові про погоду у  твоєму місті, дотримуючись структури e-mail.
    Завдання на тиждень (з 30.03 по 03.04 ):5клас
    5кл(06.04-10.04)
    5клас(13.04-17.04)
    5клас(20.04-24.04)
    5класАнг.мова(27.04-30.04)
    5класАнг.мова(04.05-08.05)
    Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net
  • Українська мова: 
    Ст.194 відповідати на питання письмово в зошиті
    §38, опрацювати табличку на ст.195
    Виконати вправу 451
  • Українська література: ст. 215-222 читати,  ст. 221-222 виконати завдання (1-12),  ст. 223-248 читати,  ст. 248-249 виконати тести
  • Природознавство: за 13.03.2020

Тема: Різноманітність організмів. Тварини.

  1. Відгадайте загадки:

По траві повзе шнурочок,
Подивіться – от дива!
Нема ручок, нема ніжок,
Тільки хвіст та голова!    (_______________)

Сидить у куточку і тче сорочку. (_______________)

Крила маю, а не птах,
Я літаю по квітках
І співаю «Жу-жу-жу».
Називають мене… (_______________)

Він не ходить. а задкує,

Рибка з нього. знай, кепкує.

має клешні той дивак,

Здогадалися. це… (_______________)

У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
І не риба, і не рак. (_______________)

У річці, у ставі, у морі
Живе і не відає горя.
Дзьоба нема та дзьобає із гачків
Мушок, жучків, черв’ячків. (_______________)

Шелестячи сухою травою,
Проповзає батіг живий.
Підвівся, зашипів:
Підходь, хто дуже сміливий.  (_______________)

Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає. (_______________)

До тварин належать _________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Пергляд відеороліка ТВАРИНИ. ІСТОТНІ ОЗНАКИ

https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks

  1. За допомогою § 34 скласти короткий конспект у зошиті за схемою

за кількість клітин тварини розрізняють

_________________                           __________________

за температурою тіла тварини розрізняють

_________________                           __________________

  1. Заповніть таблицю «Відмінності рослин і тварин»
За ознаками

 

Рослини Тварини
Живлення

 

 

 

 

Рух

 

 

Органи чуття

 

 

 

  1. Домашнє завдання.
Підготувати презенацію «Мої домашні улюбленці»

за 18.03.2020 Тема: Різноманітність організмів. Гриби

2. Перегляд відеороліка «Гриби — живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи»

https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg

  1. За допомогою § 35 скласти короткий конспект у зошиті за схемою.

Гриби — це організми, які мають ознаки:

 

і рослин                                                           і тварин

подібно до росдин вони_______________          подібно до тварин _______________

_____________________________________         _______________________________

Різноманітність грибів (заповнити таблицю)

Види Коротка характеристика
Шапінкові
Живуть на інших організмах. Можуть жити на тілі людини.
Цвілені
У теплій воді і цукру швидко розтуть і розмножуються, виділяють вуглекислий газ, який розпушує тісно. Використовують для приготування тіста.

Будова шапинкового грибу (підписати назви)

 

_________________

___________________

____________________

Домашнє завдання:

  1. Поставте правильний знак. (Червоний — «Отруйні гриби». Зелений — «Їстівні гриби»
  2. Складіть кросворд на тему «Різноманітність грибів»

за 20.03.2020

Тема: Різноманітність організмів. Бактерії

  1. Перегляд відеороліка «Бактерії»

https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync

  1. За допомогою § 35 скласти короткий конспект у зошиті за схемою.

Бактерії — це ____________________________________________________________

Особливості бактерій:

Живуть — __________________________

Тіло складається ___________________

Форми ____________________________

__________________________________

Значення бактерій _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

  1. Проведіть дослідження.

Налийте у прозору посудину 100 мл теплої води, додайте 10 г цукорута пів чайної ложки сухих дріжджів. Накрийте рушгиком і залиште на 20-30 хв. Запишіт. що відбулося зі вмістом посудини?

______________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Домашнє завдання:

Розробити Пам’ятку «Правила гігієни»

(№ 8. стор.156)


УВАГА!
Виконане завдання для оцінювання ви можете надіслати на електронну пошту
за адресою
friend200571@gmail.com
Навчаємось дистанційно, спілкуємось онлайн!
Бережіть своє здоров’я і своїх близьких!!!
І пам’ятайте
Без здоров’я немає щастя (народна мудрість)
Телефон для зв’язку: 095 886 91 92  Наталія Вікторіявна.

5-Б клас


6-А клас


6-Б клас

  • Математика:
    Параграф 30, 31. Ст.235. № 137913811383,1÷85, 1391.
    ЗАСВОЇТИ ПРАВИЛА розкриття дужок.
    141614221424. Навчитися розв’язувати рівняння на основі властивостей(параграф 31).
  • Українська мова:
    Параграф 51, вправа 428, 429; параграф 52, вправа 436, 438; параграф 53, вправа 443, 445.
    Завдання для самоперевірки вправа 447, 447 ( відповіді записати словами) , параграф 54 числівник як частина мови, вивчити рубрику «Запам’ятаймо» вправа 451, 456, 459, 460,466.
  • Українська література: 
    Всеволод Нестайко « Тореадори з Васюківки» ( читати стор.142-176), сторінка 176 відповіді на запитання ( усно), запитання 9 ( письмово). Ти – творча особистість стор. 177 ( письмово)
    Ярослав Стельмах « Митькозавр із Юрківки…» стор. 179-193 ( робота над змістом твору, прочитати).
  • Зарубіжна література:
    В. Г. Короленко « Сліпий музикант» стор.156-169, відповіді на запитання стор.169 (усно);
    Переглянути кінофільм «Сліпий музикант» режисер Т. Лукашевич, 1960 року.
    Написати невелику творчу роботу « Мистецтво у долі людини» ( обсяг близько сторінки)
    Розділ «Поетичне бачення світу» стор.192 Мацуо Басьо, стор.194 Хайку, стор. 194 2-3 хайку напам’ять.
  • Історія:  Параграф 44-46сторінка 227, заповнити таблицю
  • Польська мова: 
    ст. 113-114  читати і перекладати текст + minisłowniczek   вивчити нові слова, ст. 115 вправа 2(усно) , ст. 116 вправа 3(письмово),  ст. 119  вправа 6 (письмово), ст. 119 вправа 7 (усно),  ст. 121 вправа 10(письмово), ст. 123 переглянути правило,  ст. 123 вправа 12, 13 (письмово) , ст. 127 переглянути правило,
    ст. 127 вправа 21 (письмово).
    ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися  відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО  !!!
  • Мистецтво:  17.03 Д/з ст. 160- 163, ст. 164-165 виконати тести
    Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email  pustovit859@gmail.com
  • Географія: 
    • 42 Води суходолу. Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів.
    • 43 Життя річки.
    • 44 Озера.Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів.
    • 45 Болота. Штучні водойми.

    https://www.youtube.com/watch?v=CFvyKgXVfiE

    https://www.youtube.com/watch?v=iBi9SSl2ioA

    Зворотній  звязок  з викладачем географії
    Вікторія Віталіївна Дзюба
  • Біологія: п. 36, п. 37(дайте відповідь на питання с. 137,с. 139.)
  • Образотворче мистецтво: 1.Квітковий натюрмортЗавдання : Композиція «Квіти» (акварель)

          2.Міфологічний жанр


7-А клас

  • Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.36-37 (підручник).
  • Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Написати film review, використовуючи вивчені слова та схему с. 152
    Повторити Past Perfect, написати e-mail, використовуючи цей час, англомовному другові.
    на 20.03.2020 р.:

    Написати відгук на улюблений фільм, дотримуючись структури письмового висловлювання.
    Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net
  • Українська мова:
    Правопис прислівників, параграф 34, вправа 411, 413, 414, 416,418, 425, 433, 444, 449.
  • Українська література:
    Василь Симоненко стор.206-211 вивчити одну із поезій напам’ять.
    Стор. 211 відповіді на запитання (письмово).
  • Біологія: п. 43
  • Хімія: написати доповідь на тему «Проблема чистого повітря»;
    параграф 31, сторінка 148 виконати завдання номер 6,8,9.
  • Історія України:
    Параграф 17,18
    Сторінка 133 таблиця письмово
  • Всесвітня історія:
    Зробити та надіслати на електронну пошту презентацію на тему: «Середньовічні школи та університети»
  • Польська мова:  
    ст. 67  вивчити правило,  ст. 68 вправа 1,2,3, ст. 70  вивчити нові слова,  ст. 71 вправа 4,5 (письмово + вивчити нові слова з неї) ,  ст. 73 вивчити правило,  ст. 73 вправа 2,3,4 (письмово) ,  ст. 74 вправа 1 (вивчити нові слова),  ст. 75 вправа 2,3,4 (письмово) ,  ст. 76 вправа 1,3 (письмово) ,  ст. 78 вивчити нові слова,  ст. 79 вправа 3,4 (письмово),  ст. 80 вивчити години, ст. 81 вивчити години + вправа 6, ст. 82 вправа 7,8,1 (письмово).
    ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися  відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !
  • Зарубіжна література: Письмово в зошиті відповіді на питання ст.225-226.
    О.Генрі, працювати біографію, читати новелу «Останній листок».ст.228-241.
  • Фізика: повторити параграф 23-25, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/146050-7-klas-39-atmosfernijtisk
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/142527-7-klas-38-tiskridinigazivzakonpaskalya
    результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com
  • Мистецтво: 17. 03 Д/з ст. 106-110.
    Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email  pustovit859@gmail.com
  • Біологія: п. 44 ,п. 45(«перевірте свої знання «1,2 питання письмово)ст.179,181
  • Образотворче мистецтво: «Природа і культурне середовище людини »1.Завдання: Створення ескізу творчої роботи на екологічну тему. Малюнок на тему «Збережи природу».2. Завдання: Виконання в кольорі тематичного плакату на екологічну тему. Малюнок на тему «Збережи природу». Виконання  гуашевими або акварельними фарбами.
  • Географія: 16.03.2020 р. Тема: Кліматичні пояси і типи клімату Євразії
    1. За допомогою малюнка «Кліматичні пояси та області материка» стор. 187 підручника дайте відповіді на запитання:

     

    — в яких кліматичних поясах Північної півкулі розташований материк Євразія?

    ________________________________________________________________

     

    — який кліматичний пояс займає найбільшу площу порівняно з іншими материками?

    ______________________________________________________________________

     

    — у якому поясі клімат найрізноманітніший? ___________________________

     

    1. Пергляд відеоуроку «Клімат Євразії»

    https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94

     

    1. За допомогою §47-48 аповніть таблицю Характерні ознаки кліматичних поясів» (за зразком)

     

    Назва кліматичного поясу Характерні ознаки
    Арктичний Найпівнічніші острови Євразії, а в азіатській частині узбережжя материка, що прилягає до Північного Льодовитого океану, цілий рік панує сухе й холодне арктичне повітря.
    Субарктичний

     

    1. Охарактеризуйте кліматичні області помірного поясу та визначте їхні типи клімату за допомогою кліматичних діаграм і тематичних карт атласу.

     

    Назва

    кліматичної області

    Географічне

    положення

    Середні температури

    січня та липня, °С

    Середня річна кількість опадів, їх режим
     

     

    18.03.2020 р. Тема: Євразія. Води сухлдолу.

    1. Перегляд відеоуроку Євразія. Внутрішні води материка.(до озер)

    https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs

    1. Продовжіть речення:

    — До вод суходолу належать __________________________________________

    — місце звідки бере початок річка називають ____________________________

    — місце куди впадає річка називається __________________________________

    — за характером течії річки поділяються ________________________________

    1. Знайдіть і підпишіть на контурній карті «Фізична карта Євразії» річки: Амур, Хуанхе, Янцзи, Ганг, Інд, Євфрат, Тигр, Рейн, Дунай, Дніпро, Волга, Об, Єнісей, Лена
    1. За допомогою карт атласу та §49 визначте належність великих річок материка до відповідних басейнів. Заповніть таблицю

     

    Басейн океану

     

    Басейн внутрішнього стоку
    Тихого

     

    Індійського Атлантичного Північного Льодовитого
     

     

     

    1. Домашнє завдання. §49, стор. 195 «Перевірте себе»

      д/з за 30.03.2020 р.: 

      Тема: Євразія. Води суходолу. Озера. Багаторічна мерзлота. Сучасне зледеніння.

      1. Перегляд відеоуроку Євразія. Внутрішні води материка.

      https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs

      1. Дайте письмово відповіді на запитання:

      Які типи озер за походженням озерних улоговин ви знаєте?

      ____________________________________________________________

      Назвіть великі озера Африки, Австралії, Північної та Південної Америки

      ____________________________________________________________

      Яке найглибше озеро світу? __________________________________________

      Яке найбільше за площею озеро у світі? _______________________________

      1. Знайдіть і підпишіть на контурній карті «Фізична карта Євразії» озера:

      Байкал, Каспійське, Мертве, Ладозьке

      1. Географічний практикум
      2. Підберіть озерам Євразії розташовані на інших материках озера-аналоги, подібні за походженням улоговин, наприклад:
      Озеро Євразії Походження Аналог Материк
      Байкал Тектонічне Танганьїка Африка
      1. 1. Порівняйте озеро Байкал із Ладозьким озером. Результати занесіть у таблицю:
      План порівняння Озеро Байкал Ладозьке озеро
      Походження улоговини
      Розміри
      Глибина
      1. Дайте письмово відповідь на запитання. Що таке багаторічна мерзлота і чим вона відрізняється від сучасного зледеніння?

      ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      7. Домашнє завдання. §50, за бажанням завдання творчого характеру «Унікальні озера Євразії»


      01.04.2020 р.
      7-F урок географії за 01.04..2020
      06.04.2020 р.
      7-А географія 06.04.2020
      08.04.2020 р.
      7_А урок географії за 08.04.2020
      13.04.2020 р.
      7-А географія 13.04.2020
      15.04.2020 р.
      7-А географія 15.04.2020
      27.04.2020 р.
      7-А географія 27.04.2020
      29.04.2020 р.
      7-А урок географії за 29.04.2020
      04.05.2020 р.
      7-А_географiя_04.05.2020
      06.05.2020 р.
      7-А_географiя_за_06.05.2020

    УВАГА!

     Виконане завдання для оцінювання ви можете надіслати на електронну пошту

    за адресою

    friend200571@gmail.com

     Навчаємось дистанційно, спілкуємось онлайн!

    Бережіть своє здоров’я і своїх близьких!!!

     І пам’ятайте

    Здоров’я — найдорожчий скарб (народна мудрість)

     Телефон для зв’язку: 095 886 91 92  Наталія Вікторіявна.

  • Трудове навчання: 
    https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
    Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com
  • Українознавство: 
    Українознавство7-А, 7-Б
    українознавство 7-А(10.04), 7-Б(13.04)
    5-А (17.04.) 6-Б (17.04.), 7-А (17.04)
    Українознавство 5-А, 6-Б, 7-А 24.04.2020
    5-А,_6-Б,_7-А_(08.05.2020)украiнознавство
  • Основи здоров`я: 
    1) Опрацювати тему Вплив найближчого оточення.
    2) Підготувати доповідь про комерційну рекламу та її вплив на поширення паління та алкоголю серед молоді.

7-Б клас

  • Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Написати film review, використовуючи вивчені слова та схему с. 152
    Повторити Past Perfect, написати e-mail, використовуючи цей час, англомовному другові.
    на 20.03.2020 р.:

    Написати відгук на улюблений фільм, дотримуючись структури письмового висловлювання.
    Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net
  • Географія:

    Материк Євразія

    § 39 – Географічне положення Євразії.

    Практична робота № 10. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

    § 40 – Дослідження та освоєння материка.

    § 41 – Тектонічна будова. Рельєф і роль внутрішніх сил у його формуванні.

    Практична робота № 10. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

    § 42 – Рельєф. Роль зовнішніх сил у його формуванні.

    § 43 – Корисні копалини Євразії.

    § 44 – Загальні ознаки клімату Євразії.

    Відео урок:

    https://www.youtube.com/watch?v=vDIkkv1-odo

    https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94

    https://www.youtube.com/watch?v=OWuQQFBlMXM

    https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY

    https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI

    Зворотній  звязок  з викладачем географії
    Вікторія Віталіївна Дзюба
  • Біологія: п. 43
  • Українська мова: 
    Опрацювати правила ст.194-195
    Вправа 417 ( Розкрити значення фразеологізмів, підкреслити ужиті в них прислівники), вправа 418
  • Українська література: 
    Вивчити вірш напам’ять Василя Симоненка ( на вибір ст.207-211)
    Опрацювати біографію Марини Павленко, прочитати твір «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
  • Зарубіжна література: 
    Зробити конспект з теми: «Новела як літературний жанр, її характерні ознаки,різновиди».
    Опрацювати біографію О.Генрі, прочитати новелу «Дари волхвів».
  • Хімія: написати доповідь на тему «Проблема чистого повітря»;
    параграф 31, сторінка 148 виконати завдання номер 6,8,9.
  • Історія України:
    Параграф 17,18
    Сторінка 133 таблиця письмово
  • Всесвітня історія:
    Зробити та надіслати на електронну пошту презентацію на тему: «Середньовічні школи та університети»
  • Польська мова:  
    ст. 67  вивчити правило,  ст. 68 вправа 1,2,3, ст. 70  вивчити нові слова,  ст. 71 вправа 4,5 (письмово + вивчити нові слова з неї) ,  ст. 73 вивчити правило,  ст. 73 вправа 2,3,4 (письмово) ,  ст. 74 вправа 1 (вивчити нові слова),  ст. 75 вправа 2,3,4 (письмово) ,  ст. 76 вправа 1,3 (письмово) ,  ст. 78 вивчити нові слова,  ст. 79 вправа 3,4 (письмово),  ст. 80 вивчити години, ст. 81 вивчити години + вправа 6, ст. 82 вправа 7,8,1 (письмово).
    ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися  відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !
  • Фізика: повторити параграф 23-25, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/146050-7-klas-39-atmosfernijtisk
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/142527-7-klas-38-tiskridinigazivzakonpaskalya
    результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com
  • Мистецтво: 
    13. 03 Д/з ст. 103-105.
    20.03 Д/з ст. 106- 110.
    Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email  pustovit859@gmail.com
  • Біологія: п. 44 ,п. 45(«перевірте свої знання «1,2 питання письмово)ст.179,181
  • Образотворче мистецтво: «Природа і культурне середовище людини »1.Завдання: Створення ескізу творчої роботи на екологічну тему.Малюнок на тему «Збережи природу».
    2.Завдання: Виконання в кольорі тематичного плакату на екологічну тему.
    Малюнок на тему «Збережи природу». Виконання  гуашевими або акварельними фарбами.
  • Трудове навчання: 
    https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
    Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com
  • Українознавство:
    Українознавство7-А, 7-Б
    українознавство 7-А(10.04), 7-Б(13.04)
    Українознавство 7-Б , 5-Б 27.04.2020
    5-Б,_7-Б_(04.05.2020)украiнознавство
  • Основи здоров`я: 
    1) Опрацювати тему Вплив найближчого оточення.
    2) Підготувати доповідь про комерційну рекламу та її вплив на поширення паління та алкоголю серед молоді.

8-А клас

  • Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Скласти діалог про улюблений жанр музики, вивчити слова с. 166, скласти речення з новими словами, застосовуючи Passive Voice.
    Написати есе, використовуючи пояснення с. 163.
    на 20.03.2020 р.:

    Вивчити Past Perfect, скласти 15 речень різного типу і підготувати розповідь Mass Media in Ukraine.
    Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net
  • Алгебра: п.19 ст.149 розв’язати  номер: 635,  637, 639,  646, 52, 65
    Д/з на 18.03.2020 р.: розв’язування квадратних рівнянь за формулою.ст.19 ст.153.номер 635 .
    Розв’язувати за зразком класної роботи.
    Подивитися рекомендований відеоурок на цю тему.
  • Геометрія: п.17., п.18 ст.122, -137. №608,  612,  615, 618,  626,  631.
  • Біологія: п. 41.
  • Українська мова: Вправа 393 (Прочитати текст, визначити стиль тексту, скласти план, за планом написати переказ).
  • Хімія: параграф 38, написати опорний конспект по матеріалу параграфа;
    параграф 39, сторінка 208, дати відповіді на запитання 1-3.
  • Історія України:
    Скласти політичні портрети Кирила Розумовського та Данила Апостола
  • Всесвітня історія:
    Параграф 20, 21
    Сторінка 176 таблиця письмово, сторінка 177 тексти письмово
  • Польська мова:  
    ст. 113,114 виконати всі вправи,  ст. 116 вправа 4,5 (письмово) ,  ст. 118 вивчити нові слова, , ст. 119 вивчити правило,  ст. 120 вправа 1,2 (письмово),  ст. 121 вправа 3,4,5 письмово + вивчити правило,  ст. 122 вправа 6,7,8 (письмово),  ст. 123 вправа 1,2 письмово + powtórzenie,  ст. 124 вивчити нові слова,  ст. 125-129 виконати всі вправи!  
    ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися  відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО ! 
  • Українська література: Повторення:О.П.Довженко»Ніч перед боєм» ст.134-141.
    Нова тема : Ніна Бічуя. ст.142-176-прочитати. Виконати завдання на ст.154.
  • Зарубіжна література: Життєвий і творчий шлях Джонн Донн, аналіз сонета 19. Ст.230- 236. , опрацювати теоріо в зошиті, ст.236-239.
  • Фізика: повторити параграф 29-30, закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/164222-zalezhnistoporuprovidnikavidjogodovzhiniploshhipoperechnogopererizu
    результат відправити на електронну адресу:
    nadia.dovgal2017@gmail.com
    опрацювати параграф 31-32
    https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk, https://www.youtube.com/watch?v=CLEVf71yjVk
  • Мистецтво: 17.03 Д/з ст. 154 Виконання практичного завдання.
    Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email  pustovit859@gmail.com
  • Географія: 
    • 42 — Гірські ландшафти Кримських гір.
    • 43, 44 — Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів.
    • 45 — Природно-ресурсний потенціал України та його використання.
    • 46 – Основні види забруднення довкілля в Україні. Екологічна ситуація.

    Дослідження №8 (на вибір):

    А) Вплив компонентів природи на здоров’я людини.

    Б) Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.

    https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw

    https://www.youtube.com/watch?v=PLfdkVAhnjs

    https://www.youtube.com/watch?v=0Zx_s45AesM

    https://www.youtube.com/watch?v=Ze3fFLf7nBI

    https://www.youtube.com/watch?v=cs6NBL0JYbw

    Зворотній  звязок  з викладачем географії
    Вікторія Віталіївна Дзюба
  • Біологія: п.42,п.43(виберіть одну правильну відповідь ст. 201, ст. 207 — письмово)
  • Трудове навчання: 
    https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
    Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com
  • Основи здоров`я: 
    1) Опрацювати тему: Організація дорожнього руху.
    2) Скласти 2-3 ситуаційні задачі про організацію дорожнього руху та проблеми, що виникають у разі її порушення.

8-Б клас


9-А клас

  • Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.102-103 (підручник).
  • Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): проект на тему: «Визначні місця в Україні», в.1, ст.168 (вставити пропущені слова).
  • Географія:

    § 40 Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні.

    Завдання:

    1. Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина.
    2. Скласти перелік найменування товарів українського експорту та імпорту.

    § 41 Світовий ринок товарів і послуг.

    Завдання:

    1. Позначити на контурній карті:

    а) країни, які є провідними експортерами та імпортерами у світі товарами та послугами;

    б) території, які охоплюють ЄС, НАФТА, АСЕАН.

    2. Підготувати доповідь про об’єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (на вибір учня).

    Відео урок:

    https://www.youtube.com/watch?v=xD2WTEwF0xI

    https://www.youtube.com/watch?v=cNOJi9KjD40

    Зворотній  звязок  з викладачем географії
    Вікторія Віталіївна Дзюба
  • Алгебра: П.22 №22.8  , 22.10, 22.14,  п.23. №23.5, 23.8, 23.16, 23.18 23.23.
  • Геометрія: п.18, п.19, п п.20,
    №18.7,  18.14,  18.20,  19.5,  19.9,  19.17, 19.27, 20.7,  20.10,  20.16
  • Хімія: параграф 36, сторінка 177 завдання номер 141, 142, 143;
    параграф 37, сторінка 182 дати відповіді на запитання 1-4.
  • Українська мова: опрацювати диктант із збірника О. Авраменка 35-36, скласти діалог на будь-яку актуальну тему.
  • Українська література: тема жіночої долі в поемі Т. Шевченка «Наймичка».
  • Історія України:
    Зробити презентацію спираючись на доступні джерела встановити залежність між модернізацією повсякденного життя і трудовою еміграцію
  • Всесвітня історія:
    Параграф 23,24
    Зробити порівняльну характеристику Японії та Китаю
  • Зарубіжна література: продовжити роботу над драмою Г.Ібсена «Ляльковий дім», визначити і записати в зошит конфлікти. Охарактеризувати головн.персонажа.
  • Фізика: опрацювати параграф 32
    https://www.youtube.com/watch?v=i7hLHVWyq4M
    та повторити параграф 30-31
    https://www.youtube.com/watch?v=t6BtHcBmjz0
    закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/183649-10-klas-21-zakoni-nyutona
    результат відправити на електронну адресу:
    nadia.dovgal2017@gmail.com
  • Мистецтво: 12.03 Д/з ст.160-165.
    19. 03 Д/з ст. 165-168, питання в кінці теми
    Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email  pustovit859@gmail.com
  • Біологія: п. 39, ст.140 Перевірте здобуті знання 5 питання -письмово.
    п. 40.ст. ( ст.164.опрацювати ключові терміни письмово)
  • Трудове навчання: 
    https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
    Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com
  • Основи здоров`я:
    1) Опрацювати тему: Репродуктивне здоровя молоді. Школа майбутніх батьків.
     2) Розробити проект: «Вплив  чинників ризику на репродуктивне здоровя.

9-Б клас

  • Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.86-87 ( роб.зошит).
  • Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): проект на тему: «Визначні місця в Україні», в.1, ст.168 (вставити пропущені слова).
  • Географія:

    § 40 Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні.

    Завдання:

    1. Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина.
    2. Скласти перелік найменування товарів українського експорту та імпорту.

    § 41 Світовий ринок товарів і послуг.

    Завдання:

    1. Позначити на контурній карті:

    а) країни, які є провідними експортерами та імпортерами у світі товарами та послугами;

    б) території, які охоплюють ЄС, НАФТА, АСЕАН.

    2. Підготувати доповідь про об’єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (на вибір учня).

    Відео урок:

    https://www.youtube.com/watch?v=xD2WTEwF0xI

    https://www.youtube.com/watch?v=cNOJi9KjD40

    Зворотній  звязок  з викладачем географії
    Вікторія Віталіївна Дзюба
  • Алгебра: П.22 №22.8  , 22.10, 22.14,  п.23. №23.5, 23.8, 23.16, 23.18 23.23.
  • Геометрія: п.18, п.19, п п.20,
    №18.7,  18.14,  18.20,  19.5,  19.9,  19.17, 19.27, 20.7,  20.10,  20.16
  • Українська мова:
    Параграф 29, вправа 325, 326, 329, 330.
    Опрацювати диктанти із збірника від № 40 до № 50
  • Українська література:
    Стор. 203 Т.Г. Шевченко « Сон» ( аналіз твору) вивчити уривок напам’ять від слів « У всякого своя доля… до слів Адамові діти.»
    Поема « Кавказ» стор.209-216 ( короткі записи у зошит – конспект)
    Послання «І мертвим, і живим…» стор.218-228 (конспект) уривок напам’ять на вибір,
    Жіноча доля у творах Т. Шевченка стор. 228-232, стор. 233 завдання 10 (письмово).
  • Хімія: параграф 36, сторінка 177 завдання номер 141, 142, 143;
    параграф 37, сторінка 182 дати відповіді на запитання 1-4.
  • Історія України:
    Зробити презентацію спираючись на доступні джерела встановити залежність між модернізацією повсякденного життя і трудовою еміграцію
  • Всесвітня історія:
    Параграф 23,24
    Зробити порівняльну характеристику Японії та Китаю
  • Зарубіжна література: продовжити роботу над драмою Г.Ібсена «Ляльковий дім», визначити і записати в зошит конфлікти. Охарактеризувати головн.персонажа.
  • Фізика: опрацювати параграф 32
    https://www.youtube.com/watch?v=i7hLHVWyq4M
    та повторити параграф 30-31
    https://www.youtube.com/watch?v=t6BtHcBmjz0
    закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:
    https://onlinetestpad.com/ua/testview/183649-10-klas-21-zakoni-nyutona
    результат відправити на електронну адресу:
    nadia.dovgal2017@gmail.com
  • Мистецтво: 16.03 Д/з ст. 154-159, питання № 1,2.
    Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email  pustovit859@gmail.com
  • Біологія: п. 39, ст.140 Перевірте здобуті знання 5 питання -письмово.
    п. 40.ст. ( ст.164.опрацювати ключові терміни письмово)
  • Трудове навчання: 
    https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
    Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com
  • Основи здоров`я:
    1) Опрацювати тему: Репродуктивне здоровя молоді. Школа майбутніх батьків.
     2) Розробити проект: «Вплив  чинників ризику на репродуктивне здоровя.

10-А клас


11-А клас


11-Б клас