Домашнє завдання на період карантину
з 12.03.2020 — 24.04.2020 р.
3-А клас
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Повторити Past Simple, вивчити таблицю неправильних дієслів, виконати в. 1, 4 с. 96, 97 за схемами у зошиті.
на 20.03.2020 р.:
Вивчити таблицю неправильних дієслів, повторити Past Simple за схемами у зошиті, скласти 10 речень різного типу у минулому часі, підготувати розповідь про минулі вихідні(5-7 речень).
3кл,(30.03-03.04)
3клас(06.04-10.04)1612918574
3клас(13.04-17.04)
3клас
3класАнг.мова(27.04-30.04)
3класАнг.мова(04.05-08.05)
Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net - Укр. мова:ст. 140 – 143 (в. 336, 337,338, 340, 341, 342). Вивчити правила.
https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA - Математика:ст.128 – 132
( 817 – 820, 823 – 829, 833, 834, 838, 839, 841, 845 – 847, 849) Вивчити правила.
https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE - Природознавство:ст. 126 – 130
https://www.youtube.com/watch?v=LA_3qfSn79Y
https://www.youtube.com/watch?v=S2yNmx0sQuY
на 31-03.04.2020:
- Математика: №850, 851,854, 856, 859.(Тема множення різниці на число).
- Українська мова: стор. 142-143, впр. 345, 344,343.
- Природа: стор.129-138.
- Літературне читання: 129-133.
на 02.04.2020-03.04.2020
- Математика: №860, 861,865, 862, 863, 864 (останні три номери усно).
- Українська мова: впр.346-349. Тема: Дієслова-антоніми.
- Літературне читання: Тема: Оповідання. Євген Гуцало. Читати стор.142 — 145.
- Рекомендовано до перегляду:
українська мова:
https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU
https://www.youtube.com/watch?v=eOhHcLAzArQ
https://www.youtube.com/watch?v=5owQdM9Zl08
математика:
https://vseosvita.ua/library/urok-z-matematiki-v-3-klasi-na-temu-mnozenna-riznici-na-cislo-rozvazuvanna-zadac-120417.html
на 06-08.04.2020 та 09.04.2020 р.:
06-08.04.20
- Українська мова. Тема: Дієслова-синоніми.
Вправи: 350, 351, 343 (переказ).
Робота зі словниковими словами по темі «Дієслово». - Математика: 848-869.
- Літературне читання: «Лелеки» Ю.Збанацький.
09.-12.04.20 - Українська мова. Тема: Зміна дієслів за часами. Вправи: 353-359.
- Математика: 869-878. Розв’язання задач.
- Літературне читання: стор.151-153 В.Чухліб.
- Домашнє завдання на 13-14.04.20
- Математика: №870 — 878. Тема: Іменовані числа.
- Українська мова: твір: «Прийшла весна»
- Літературне читання: стор. 153 — 157 Д.Чередніченко «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик»
-
Вт-Ср (21-22квітня) Математика: № 879 - 885 Укр. мова 373, 374 (письмово);371, 372, 375 (усно) Літ. чит. стор.158-161 (Стельмах) Природа: параграф 47-48
Домашнє завдання на 24.04.2020 р.:Природа — параграф 49-50, тема: «Травна система. Харчування»Трудове навчання — тема: «Вироби об’ємних форм».
Зробити поробку, вибір матеріалу за бажанням дитини (може бути конструктор або ін.матеріал). Фото з понеділка скидайте в групу!
3-Б клас
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Повторити Past Simple, вивчити таблицю неправильних дієслів, виконати в. 1, 4 с. 96, 97 за схемами у зошиті.
на 20.03.2020 р.:
Вивчити таблицю неправильних дієслів, повторити Past Simple за схемами у зошиті, скласти 10 речень різного типу у минулому часі, підготувати розповідь про минулі вихідні(5-7 речень).
3кл,(30.03-03.04)
3клас(06.04-10.04)1612918574
3клас(13.04-17.04)
3клас
3класАнг.мова(27.04-30.04)
3класАнг.мова(04.05-08.05)
Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net
3-В клас
- Укр.мова: с.132 — 1
- 37(впр.320, 324,327, с.134 — вивчити правила);
- Англ.мова: Past Simple, с.78 — 83( опрацьовувати вправи, вчити, повторювати слова)
- Математика: с.128 — 135(№№832, 833, 841,842, с.130, 131(вивчити правила),
849, 850, 859, 860, 870, 871, 877, 878); - Літ.чит.: с.141 — 150(читати, переказувати);
- Природознавство: с.129 — 141(читати, відповідати на питання);
За додатковою інформацією — звертатись до класного керівника.
4-А клас
- Літературне читання:
Читати текст за посиланням
фото виконаних завдань — в особисті повідомлення вчителю на вайбер,
або на електронну пошту moskalchuk_1989@ukr.net :
- Природознавство: с.110-112 «Природне паливо та його запаси в Україні» — читати відповідати на питання. Переглянути презентації за посиланням
- Математика: с.135-136
№832, 836, 838 — виконати вирази письмово;
задачу №833 (використовуючи формули: V = S : t ; S = V × t ; t = S : V ; де V — швидкість; S — відстань ; t — час , с.79-82 підручника);
задачу №837 (користуючись правилом : » Щоб знайти дріб від числа , треба число поділити на знаменник і результат помножити на чисельник. «)
- Українська мова: с.139 виконати письмово Впр. 314, 317.
Пригадати правила , про синоніми та антоніми, однорідні члени речення;
дієслово — як частина мови. - Основи здоров’я: П. с. 106 — 109
- Англ.мова: с.98-104(читати, перекладати, вчити і повторювати слова)
4-Б клас
- Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.69-70 (підручник).
- Літературне читання:
С.135-144 (читати, переказувати, дати відповіді на запитання)
- Українська мова:
С.142-154 (прочитати)
Вправи 325, 330, 334, 338, 342, 350, 354
Для ознайомлення та виконання завдань:
- Математика:
№ 826, 830, 849, 850, 862, 865, 869,
870, 871, 874, 877, 881, 884.
Для ознайомлення та виконання задач:
https://www.youtube.com/watch?v=74UnV6oIU9k
- Природознавство:
С.103-119 (читати, дати відповіді на запитання)
https://www.youtube.com/watch?v=SoKTaXVgo_o
4-В клас
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Скласти діалог за вивченими словами, повторити схеми у зошиті.
на 20.03.2020 р.:
Повторити слова у словнику, структуру there is/are. Скласти розповідь про свою вулицю, використовуючи вивчену лексику і граматичні структури.
4кл(30.03-03.04)_(Автосохраненный)
4кл(06.04-10.04)1949507132
4клас(13.04-17.04)
4клас
4класАнг.мова(27.04-30.04)
4класАнг.мова(04.05-08.05)
Скидаємо роботи на yulyakharchenko2017@ukr. net -
Завдання на 12.03 , 13.03.2020р.Математика: 832, 833, 836, 837,838Укр. Мова: Впр. 310, 313, 314, 316, 317Природознавство: п. 34, 35
5-А клас
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Виконати проект ‘My favorite season’, повторити вивчені слова.
на 20.03.2020 р.:
Написати електронний лист англомовному другові про погоду у твоєму місті, дотримуючись структури e-mail.
Завдання на тиждень (з 30.03 по 03.04 ):5клас
5кл(06.04-10.04)
5клас(13.04-17.04)
5клас(20.04-24.04)
5класАнг.мова(27.04-30.04)
5класАнг.мова(04.05-08.05)
Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net - Українська мова:
Ст.194 відповідати на питання письмово в зошиті§38, опрацювати табличку на ст.195Виконати вправу 451
- Українська література: ст. 215-222 читати, ст. 221-222 виконати завдання (1-12), ст. 223-248 читати, ст. 248-249 виконати тести
- Природознавство: за 13.03.2020
Тема: Різноманітність організмів. Тварини.
- Відгадайте загадки:
По траві повзе шнурочок,
Подивіться – от дива!
Нема ручок, нема ніжок,
Тільки хвіст та голова! (_______________)
Сидить у куточку і тче сорочку. (_______________)
Крила маю, а не птах,
Я літаю по квітках
І співаю «Жу-жу-жу».
Називають мене… (_______________)
Він не ходить. а задкує,
Рибка з нього. знай, кепкує.
має клешні той дивак,
Здогадалися. це… (_______________)
У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
І не риба, і не рак. (_______________)
У річці, у ставі, у морі
Живе і не відає горя.
Дзьоба нема та дзьобає із гачків
Мушок, жучків, черв’ячків. (_______________)
Шелестячи сухою травою,
Проповзає батіг живий.
Підвівся, зашипів:
Підходь, хто дуже сміливий. (_______________)
Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає. (_______________)
До тварин належать _________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Пергляд відеороліка ТВАРИНИ. ІСТОТНІ ОЗНАКИ
https://www.youtube.com/watch?v=ZAXc1pM2Iks
- За допомогою § 34 скласти короткий конспект у зошиті за схемою
за кількість клітин тварини розрізняють
_________________ __________________
за температурою тіла тварини розрізняють
_________________ __________________
- Заповніть таблицю «Відмінності рослин і тварин»
За ознаками
|
Рослини | Тварини |
Живлення
|
|
|
Рух
|
||
Органи чуття
|
- Домашнє завдання.
Підготувати презенацію «Мої домашні улюбленці»
за 18.03.2020 Тема: Різноманітність організмів. Гриби
2. Перегляд відеороліка «Гриби — живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи»
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
- За допомогою § 35 скласти короткий конспект у зошиті за схемою.
Гриби — це організми, які мають ознаки:
і рослин і тварин
подібно до росдин вони_______________ подібно до тварин _______________
_____________________________________ _______________________________
Різноманітність грибів (заповнити таблицю)
Види | Коротка характеристика |
Шапінкові | |
Живуть на інших організмах. Можуть жити на тілі людини. | |
Цвілені | |
У теплій воді і цукру швидко розтуть і розмножуються, виділяють вуглекислий газ, який розпушує тісно. Використовують для приготування тіста. |
Будова шапинкового грибу (підписати назви)
_________________
___________________
____________________
Домашнє завдання:
- Поставте правильний знак. (Червоний — «Отруйні гриби». Зелений — «Їстівні гриби»
- Складіть кросворд на тему «Різноманітність грибів»
за 20.03.2020
Тема: Різноманітність організмів. Бактерії
- Перегляд відеороліка «Бактерії»
https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync
- За допомогою § 35 скласти короткий конспект у зошиті за схемою.
Бактерії — це ____________________________________________________________
Особливості бактерій:
Живуть — __________________________
Тіло складається ___________________
Форми ____________________________
__________________________________
Значення бактерій _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
- Проведіть дослідження.
Налийте у прозору посудину 100 мл теплої води, додайте 10 г цукорута пів чайної ложки сухих дріжджів. Накрийте рушгиком і залиште на 20-30 хв. Запишіт. що відбулося зі вмістом посудини?
______________________________________________________________________________________________________________________________________
- Домашнє завдання:
Розробити Пам’ятку «Правила гігієни»
(№ 8. стор.156)
- за 01.04.2020
5-А урок природознавства 01.04.2020 - 03.04.2020
5-А природа 03.04.2020 - 08.04.2020
5-А природознавство 08.04.2020 - 10.04.2020
5-А природознавство 10.04.2020 - 15.04.2020
5-А природознавство 15.04.2020
- 17.04.2020
5-А природознавсто 17.04.2020 - 22.04.2020
5-А урок природознавства 22.04.2020 - 24.04.2020
5 -А природознавство 24.04.2020 - 29.04.2020
5-А урок природознавства за 29.04.2020 - 06.05.2020
5-А_природознавство_06.05.2020 - 08.05.2020
5-А_природознавство_08.05.2020
УВАГА!
Виконане завдання для оцінювання ви можете надіслати на електронну пошту
за адресою
friend200571@gmail.com
Навчаємось дистанційно, спілкуємось онлайн!
Бережіть своє здоров’я і своїх близьких!!!
І пам’ятайте
Без здоров’я немає щастя (народна мудрість)
Телефон для зв’язку: 095 886 91 92 Наталія Вікторіявна.
- Історія: Сторінки 120-123, запитання на сторінці 123 письмово
- Польська мова: ст. 119 читати правило, ст. 120 вивчити дієслова
czytać, znać, jeść, wiedzieć, umieć, rozumieć і опрацювати всю 120 сторінку, ст. 121 вправи 11,12 письмово виконати, ст. 122 вправи 14,15 письмово, ст. 123 вправа 16 письмово, ст. 124 вправи 17,19 читати і перекладати, ст. 128-129 читати, ст. 130 вправа 1 усно.Подивитися ОБОВ’ЯЗКОВО (!!!) відео І ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО:
https://youtu.be/cTmVFmmCIIc -
Основи здоров`я:Параграф 24, усно відповісти на запитання стр.129
- Зарубіжна література:
На повторення — переглянути фільм за тв.» Аліса в Країні Див».
Нова тема: Марина Цвєтаєва. Життєвий і тв.шлях. Поезія «Книги в червоній палітурці»- напам’ять. - Мистецтво:
12.03 Д/з ст. 120-123, питання вкінці теми.
19.03 Д/з ст. 124-127, ст. 128 напам’ять.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Образотворче мистецтво:
1.Стилізація у декоративно-прикладному мистецтві. Стилізація природних форм
Завдання: Створення стилізованої форми рослини(на власний вибір)
2.Особливості створення декоративної композиції (закони декоративної композиції)
Завдання: Створення декоративної композиції із квітів - Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Українознавство:
5-А_(13.03.)__5-Б_(16.03),_6-Б(13.03.)
5-А_(20.03.)__5-Б_(30.03)._6-Б_(20.03.)
5-А (03.04.) 5-Б (06.04). 6-Б (03.04.)
Українознавство 5-А (10.04.) 5-Б (13.04). 6-Б (10.04.)
5-А (17.04.) 6-Б (17.04.), 7-А (17.04)
Українознавство 5-А, 6-Б, 7-А 24.04.2020
5-А,_6-Б,_7-А_(08.05.2020)украiнознавство
- Інформатика (вчитель Бондаренко С. Б.):
Тема 4. Алгоритми та програми. » 16/03 Цикли з лічильником. §25 за підручником (авт. Н.В. Морзе та ін. 2018 рік). Презентації слід переглядати в повноекранному режимі [вибрати команду "Start Slide Show"] https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!2780&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFxbCZ7oWy7ettw Інтерактивна вправа > Студія Коду - Курс 2 https://studio.code.org/s/course2 6. Лабіринт: цикли 7. Художник: цикли » 30/03 Цикли з умовою. §26-27 за підручником. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!2763&ithint=file%2cpptx&authkey=!ADWTCoWZfrEYzzQ Інтерактивна вправа > Студія Коду - Курс 2 https://studio.code.org/s/course2 8. Бджілка: цикли 13. Бджілка - умови Програмне середовище виконання алгоритмів Скретч https://scratch.mit.edu/projects/editor/ Інтерактивна вправа > Вікно програми Скретч v1.4 https://learningapps.org/2967210 Інтерактивна вправа > Знайомство зі Скретч v3.0 https://learningapps.org/view6564612 » 06/04 Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. §26-27 за підручником. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!2785&ithint=file%2cpptx&authkey=!ANpxP1nBYIRfTxY Інтерактивна вправа > Розробка нової програми в середовищі Скретч https://learningapps.org/1538847 Шпаргалки по Scratch http://binfo.com.ua/?page_id=29&fbclid=IwAR3F6N_biZc03fq33zoEB10hOeDF0Gxu4pQm2kTpofwNvzDb-TwGix_o2Ww » 13/04 Алгоритми з розгалуженнями. §28-29 за підручником. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!2819&ithint=file%2cpptx&authkey=!AOQmg0Ew14sxH6Q Ігрове навчальне середовище Блоклі: Лабіринт https://blockly.games/maze?lang=uk
5-Б клас
- Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): впр.4.с.156,впр.1. с.1579(підручник).
- Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): с. 152 в.2, (задати запитання та дати відповідь по малюнку із вправи1.), повторити правила: present simple, present continuous, past simple, с.153, в.4б письмово (відкрити дужки в правильному часі). Д/З відправляти на пошту: inna_bezsmertnaya@mail.ru
- Природознавство: параграф 35, дати відповіді на запитання 1-4 на сторінці 151, сторінка 156 дати відповіді на запитання 1-4.
- Історія: Сторінки 120-123, запитання на сторінці 123 письмово
- Польська мова: ст. 119 читати правило, ст. 120 вивчити дієслова
czytać, znać, jeść, wiedzieć, umieć, rozumieć і опрацювати всю 120 сторінку, ст. 121 вправи 11,12 письмово виконати, ст. 122 вправи 14,15 письмово, ст. 123 вправа 16 письмово, ст. 124 вправи 17,19 читати і перекладати, ст. 128-129 читати, ст. 130 вправа 1 усно.Подивитися ОБОВ’ЯЗКОВО (!!!) відео І ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО: https://youtu.be/cTmVFmmCIIc - Українська мова: стор. 187, впр. 433
- Українська література: Т.Г.Шевченко, 2 поезії напам’ять. Ст.194- 198-виконати завдання та опрацювати матеріал.
- Зарубіжна література:
На повторення — переглянути фільм за тв.» Аліса в Країні Див».
Нова тема: Марина Цвєтаєва. Життєвий і тв.шлях. Поезія «Книги в червоній палітурці»- напам’ять. - Мистецтво:
12.03 Д/з ст. 120-123, питання вкінці теми.
19.03 Д/з ст. 124-127, ст. 128 напам’ять.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Образотворче мистецтво:
1.Стилізація у декоративно-прикладному мистецтві. Стилізація природних форм
Завдання: Створення стилізованої форми рослини(на власний вибір)
2.Особливості створення декоративної композиції (закони декоративної композиції)
Завдання: Створення декоративної композиції із квітів - Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Основи здоров’я:
пожежна безпека ₴ 25
У небспечних місцях ₴ 28
земля наш спільний дім ₴29
Стихійні лиха ₴ 30 Стихійні лиха
відпочинок на природі ₴31
правила поведінки на воді
₴11-13 повторення
- Українознавство:
5-А_(13.03.)__5-Б_(16.03),_6-Б(13.03.)
5-А_(20.03.)__5-Б_(30.03)._6-Б_(20.03.)
5-А (03.04.) 5-Б (06.04). 6-Б (03.04.)
Українознавство 5-А (10.04.) 5-Б (13.04). 6-Б (10.04.)
Українознавство 7-Б , 5-Б 27.04.2020
5-Б,_7-Б_(04.05.2020)украiнознавство
6-А клас
- Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): с.121 в.2 (читати, перекладати, виписати невідомі слова), в.3,с.121 (дати відповіді на запитання по вправі 2).
Д/З відправляти на пошту: inna_bezsmertnaya@mail.ru - Математика:
Параграф 30, 31. Ст.235. № 1379, 1381, 1383,1÷85, 1391.
ЗАСВОЇТИ ПРАВИЛА розкриття дужок.№1416, 1422, 1424. Навчитися розв’язувати рівняння на основі властивостей(параграф 31). - Українська мова:
Ст.182 вивчити правила, виконати вправу 438Сторінка 185-186, вправа 441,445
- Українська література:
Опрацювати біографію Всеволода НестайкаСт.140-141 (виписати поняття пригодницької повісті)Прочитати твір «Тореадори з Васюківки»
- Історія: Параграф 44-46сторінка 227, заповнити таблицю
- Польська мова:
ст. 113-114 читати і перекладати текст + minisłowniczek вивчити нові слова, ст. 115 вправа 2(усно) , ст. 116 вправа 3(письмово), ст. 119 вправа 6 (письмово), ст. 119 вправа 7 (усно), ст. 121 вправа 10(письмово), ст. 123 переглянути правило, ст. 123 вправа 12, 13 (письмово) , ст. 127 переглянути правило,
ст. 127 вправа 21 (письмово).ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !!! - Зарубіжна література: Роберт Бернс, біографія. Аналіз поезії «Моє серце в верховині».
- Мистецтво:
12. 03 Д/з ст. 154-156, пісня напам’ять, питання ст. 159
19.03 Д/з ст. 160- 163, ст. 164-165 виконати тести
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Географія:
- 42 Води суходолу. Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів.
- 43 Життя річки.
- 44 Озера.Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів.
- 45 Болота. Штучні водойми.
https://www.youtube.com/watch?v=CFvyKgXVfiE
https://www.youtube.com/watch?v=iBi9SSl2ioA
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Біологія: п. 36, п. 37(дайте відповідь на питання с. 137,с. 139.)
- Образотворче мистецтво: 1.Квітковий натюрмортЗавдання :Композиція «Квіти» (акварель)2.Міфологічний жанрЗавдання : Ілюстрація до античного міфу (за вибором).
- Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему Пожежна безпека твоєї оселі. Як поводитись під час пожежі.2) Намалювати та відпрацювати план евакуації з оселі
- Інформатика (підгрупа вчителя Бондаренко С. Б.):
Презентації слід переглядати в повноекранному режимі [вибрати команду "Start Slide Show"] Тема 3. Алгоритми та програми. Програмне середовище виконання алгоритмів Scratch https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Шпаргалки по Scratch http://binfo.com.ua/?page_id=29&fbclid=IwAR3F6N_biZc03fq33zoEB10hOeDF0Gxu4pQm2kTpofwNvzDb-TwGix_o2Ww » 12/03 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. §3.3 (ст. 100-102) за підручником. Урок 25 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!2338&ithint=file%2cpptx&authkey=!ACHmc71yfdBO7LI » 19/03 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. §3.3 (ст. 102-104) за підручником. Урок 26 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!2345&ithint=file%2cpptx&authkey=!AAZfD6u5NBdkt7s » 02/04 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. §3.3 (ст. 104-109) за підручником. Урок 27 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!2295&ithint=file%2cpptx&authkey=!AKqdTXPvBwf5bfs » 09/04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. §3.4 (ст. 109-111) за підручником. Урок 28 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!2308&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEk-h0vG2Ne5Tuo Навчання у Студії Коду - Художник - вкладені цикли https://studio.code.org/s/course2/stage/19/puzzle/1 » 16/04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. §3.4 (ст. 111-112) за підручником. Урок 29 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!2304&ithint=file%2cpptx&authkey=!ADW294o-kMW35mc Шпаргалки по Scratch - Програми з повторенням (малювання у Scratch) - Вкладені цикли http://binfo.com.ua/?page_id=221 » 23/04 Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. §3.4 (ст. 112-118) за підручником. Урок 30 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=FA5D45696FB78!2313&ithint=file%2cpptx&authkey=!APuUyhN7B0d1YhA
6-Б клас
- Математика:
Параграф 30, 31. Ст.235. № 1379, 1381, 1383,1÷85, 1391.
ЗАСВОЇТИ ПРАВИЛА розкриття дужок.№1416, 1422, 1424. Навчитися розв’язувати рівняння на основі властивостей(параграф 31). - Українська мова:
Параграф 51, вправа 428, 429; параграф 52, вправа 436, 438; параграф 53, вправа 443, 445.
Завдання для самоперевірки вправа 447, 447 ( відповіді записати словами) , параграф 54 числівник як частина мови, вивчити рубрику «Запам’ятаймо» вправа 451, 456, 459, 460,466. - Українська література:
Всеволод Нестайко « Тореадори з Васюківки» ( читати стор.142-176), сторінка 176 відповіді на запитання ( усно), запитання 9 ( письмово). Ти – творча особистість стор. 177 ( письмово)
Ярослав Стельмах « Митькозавр із Юрківки…» стор. 179-193 ( робота над змістом твору, прочитати). - Зарубіжна література:
В. Г. Короленко « Сліпий музикант» стор.156-169, відповіді на запитання стор.169 (усно);
Переглянути кінофільм «Сліпий музикант» режисер Т. Лукашевич, 1960 року.
Написати невелику творчу роботу « Мистецтво у долі людини» ( обсяг близько сторінки)
Розділ «Поетичне бачення світу» стор.192 Мацуо Басьо, стор.194 Хайку, стор. 194 2-3 хайку напам’ять. - Історія: Параграф 44-46сторінка 227, заповнити таблицю
- Польська мова:
ст. 113-114 читати і перекладати текст + minisłowniczek вивчити нові слова, ст. 115 вправа 2(усно) , ст. 116 вправа 3(письмово), ст. 119 вправа 6 (письмово), ст. 119 вправа 7 (усно), ст. 121 вправа 10(письмово), ст. 123 переглянути правило, ст. 123 вправа 12, 13 (письмово) , ст. 127 переглянути правило,
ст. 127 вправа 21 (письмово).ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !!! - Мистецтво: 17.03 Д/з ст. 160- 163, ст. 164-165 виконати тести
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com
- Географія:
- 42 Води суходолу. Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів.
- 43 Життя річки.
- 44 Озера.Практична робота № 7 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів.
- 45 Болота. Штучні водойми.
https://www.youtube.com/watch?v=CFvyKgXVfiE
https://www.youtube.com/watch?v=iBi9SSl2ioA
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Біологія: п. 36, п. 37(дайте відповідь на питання с. 137,с. 139.)
- Образотворче мистецтво: 1.Квітковий натюрмортЗавдання : Композиція «Квіти» (акварель)
2.Міфологічний жанр
- Завдання : Ілюстрація до античного міфу (за вибором).
- Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Українознавство:
5-А_(13.03.)__5-Б_(16.03),_6-Б(13.03.)
5-А_(20.03.)__5-Б_(30.03)._6-Б_(20.03.)
5-А (03.04.) 5-Б (06.04). 6-Б (03.04.)
Українознавство 5-А (10.04.) 5-Б (13.04). 6-Б (10.04.)
5-А (17.04.) 6-Б (17.04.), 7-А (17.04)
Українознавство 5-А, 6-Б, 7-А 24.04.2020
5-А,_6-Б,_7-А_(08.05.2020)украiнознавство
- Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему Пожежна безпека твоєї оселі. Як поводитись під час пожежі.2) Намалювати та відпрацювати план евакуації з оселі
7-А клас
- Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.36-37 (підручник).
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Написати film review, використовуючи вивчені слова та схему с. 152
Повторити Past Perfect, написати e-mail, використовуючи цей час, англомовному другові.
на 20.03.2020 р.:
Написати відгук на улюблений фільм, дотримуючись структури письмового висловлювання.Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net - Українська мова:
Правопис прислівників, параграф 34, вправа 411, 413, 414, 416,418, 425, 433, 444, 449. - Українська література:
Василь Симоненко стор.206-211 вивчити одну із поезій напам’ять.
Стор. 211 відповіді на запитання (письмово). - Біологія: п. 43
- Хімія: написати доповідь на тему «Проблема чистого повітря»;
параграф 31, сторінка 148 виконати завдання номер 6,8,9. -
Історія України:Параграф 17,18Сторінка 133 таблиця письмово
-
Всесвітня історія:Зробити та надіслати на електронну пошту презентацію на тему: «Середньовічні школи та університети»
- Польська мова:
ст. 67 вивчити правило, ст. 68 вправа 1,2,3, ст. 70 вивчити нові слова, ст. 71 вправа 4,5 (письмово + вивчити нові слова з неї) , ст. 73 вивчити правило, ст. 73 вправа 2,3,4 (письмово) , ст. 74 вправа 1 (вивчити нові слова), ст. 75 вправа 2,3,4 (письмово) , ст. 76 вправа 1,3 (письмово) , ст. 78 вивчити нові слова, ст. 79 вправа 3,4 (письмово), ст. 80 вивчити години, ст. 81 вивчити години + вправа 6, ст. 82 вправа 7,8,1 (письмово).ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !
- Зарубіжна література: Письмово в зошиті відповіді на питання ст.225-226.
О.Генрі, працювати біографію, читати новелу «Останній листок».ст.228-241. - Фізика: повторити параграф 23-25, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
https://onlinetestpad.com/ua/testview/146050-7-klas-39-atmosfernij—tisk
https://onlinetestpad.com/ua/testview/142527-7-klas-38-tisk—ridin—i—gaziv—zakon—paskalya
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com - Мистецтво: 17. 03 Д/з ст. 106-110.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Біологія: п. 44 ,п. 45(«перевірте свої знання «1,2 питання письмово)ст.179,181
- Образотворче мистецтво: «Природа і культурне середовище людини »1.Завдання: Створення ескізу творчої роботи на екологічну тему. Малюнок на тему «Збережи природу».2. Завдання: Виконання в кольорі тематичного плакату на екологічну тему. Малюнок на тему «Збережи природу». Виконання гуашевими або акварельними фарбами.
- Географія: 16.03.2020 р. Тема: Кліматичні пояси і типи клімату Євразії
- За допомогою малюнка «Кліматичні пояси та області материка» стор. 187 підручника дайте відповіді на запитання:
— в яких кліматичних поясах Північної півкулі розташований материк Євразія?
________________________________________________________________
— який кліматичний пояс займає найбільшу площу порівняно з іншими материками?
______________________________________________________________________
— у якому поясі клімат найрізноманітніший? ___________________________
- Пергляд відеоуроку «Клімат Євразії»
https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94
- За допомогою §47-48 аповніть таблицю Характерні ознаки кліматичних поясів» (за зразком)
Назва кліматичного поясу Характерні ознаки Арктичний Найпівнічніші острови Євразії, а в азіатській частині узбережжя материка, що прилягає до Північного Льодовитого океану, цілий рік панує сухе й холодне арктичне повітря. Субарктичний - Охарактеризуйте кліматичні області помірного поясу та визначте їхні типи клімату за допомогою кліматичних діаграм і тематичних карт атласу.
Назва кліматичної області
Географічне положення
Середні температури січня та липня, °С
Середня річна кількість опадів, їх режим 18.03.2020 р. Тема: Євразія. Води сухлдолу.
1. Перегляд відеоуроку Євразія. Внутрішні води материка.(до озер)
https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs
- Продовжіть речення:
— До вод суходолу належать __________________________________________
— місце звідки бере початок річка називають ____________________________
— місце куди впадає річка називається __________________________________
— за характером течії річки поділяються ________________________________
- Знайдіть і підпишіть на контурній карті «Фізична карта Євразії» річки: Амур, Хуанхе, Янцзи, Ганг, Інд, Євфрат, Тигр, Рейн, Дунай, Дніпро, Волга, Об, Єнісей, Лена
- За допомогою карт атласу та §49 визначте належність великих річок материка до відповідних басейнів. Заповніть таблицю
Басейн океану Басейн внутрішнього стоку Тихого Індійського Атлантичного Північного Льодовитого - Домашнє завдання. §49, стор. 195 «Перевірте себе»
д/з за 30.03.2020 р.:
Тема: Євразія. Води суходолу. Озера. Багаторічна мерзлота. Сучасне зледеніння.
1. Перегляд відеоуроку Євразія. Внутрішні води материка.
https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs
- Дайте письмово відповіді на запитання:
Які типи озер за походженням озерних улоговин ви знаєте?
____________________________________________________________
Назвіть великі озера Африки, Австралії, Північної та Південної Америки
____________________________________________________________
Яке найглибше озеро світу? __________________________________________
Яке найбільше за площею озеро у світі? _______________________________
- Знайдіть і підпишіть на контурній карті «Фізична карта Євразії» озера:
Байкал, Каспійське, Мертве, Ладозьке
- Географічний практикум
- Підберіть озерам Євразії розташовані на інших материках озера-аналоги, подібні за походженням улоговин, наприклад:
Озеро Євразії Походження Аналог Материк Байкал Тектонічне Танганьїка Африка - 1. Порівняйте озеро Байкал із Ладозьким озером. Результати занесіть у таблицю:
План порівняння Озеро Байкал Ладозьке озеро Походження улоговини Розміри Глибина - Дайте письмово відповідь на запитання. Що таке багаторічна мерзлота і чим вона відрізняється від сучасного зледеніння?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Домашнє завдання. §50, за бажанням завдання творчого характеру «Унікальні озера Євразії»
01.04.2020 р.
7-F урок географії за 01.04..2020
06.04.2020 р.
7-А географія 06.04.2020
08.04.2020 р.
7_А урок географії за 08.04.2020
13.04.2020 р.
7-А географія 13.04.2020
15.04.2020 р.
7-А географія 15.04.2020
27.04.2020 р.
7-А географія 27.04.2020
29.04.2020 р.
7-А урок географії за 29.04.2020
04.05.2020 р.
7-А_географiя_04.05.2020
06.05.2020 р.
7-А_географiя_за_06.05.2020
УВАГА!
Виконане завдання для оцінювання ви можете надіслати на електронну пошту
за адресою
friend200571@gmail.com
Навчаємось дистанційно, спілкуємось онлайн!
Бережіть своє здоров’я і своїх близьких!!!
І пам’ятайте
Здоров’я — найдорожчий скарб (народна мудрість)
Телефон для зв’язку: 095 886 91 92 Наталія Вікторіявна.
- Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Українознавство:
Українознавство7-А, 7-Б
українознавство 7-А(10.04), 7-Б(13.04)
5-А (17.04.) 6-Б (17.04.), 7-А (17.04)
Українознавство 5-А, 6-Б, 7-А 24.04.2020
5-А,_6-Б,_7-А_(08.05.2020)украiнознавство
- Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему Вплив найближчого оточення.2) Підготувати доповідь про комерційну рекламу та її вплив на поширення паління та алкоголю серед молоді.
7-Б клас
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Написати film review, використовуючи вивчені слова та схему с. 152
Повторити Past Perfect, написати e-mail, використовуючи цей час, англомовному другові.
на 20.03.2020 р.:
Написати відгук на улюблений фільм, дотримуючись структури письмового висловлювання.Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net - Географія:
Материк Євразія
§ 39 – Географічне положення Євразії.
Практична робота № 10. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.
§ 40 – Дослідження та освоєння материка.
§ 41 – Тектонічна будова. Рельєф і роль внутрішніх сил у його формуванні.
Практична робота № 10. Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.
§ 42 – Рельєф. Роль зовнішніх сил у його формуванні.
§ 43 – Корисні копалини Євразії.
§ 44 – Загальні ознаки клімату Євразії.
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=vDIkkv1-odo
https://www.youtube.com/watch?v=r_qNqTP_W94
https://www.youtube.com/watch?v=OWuQQFBlMXM
https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY
https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Біологія: п. 43
- Українська мова:
Опрацювати правила ст.194-195Вправа 417 ( Розкрити значення фразеологізмів, підкреслити ужиті в них прислівники), вправа 418
- Українська література:
Вивчити вірш напам’ять Василя Симоненка ( на вибір ст.207-211)Опрацювати біографію Марини Павленко, прочитати твір «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
- Зарубіжна література:
Зробити конспект з теми: «Новела як літературний жанр, її характерні ознаки,різновиди».Опрацювати біографію О.Генрі, прочитати новелу «Дари волхвів».
- Хімія: написати доповідь на тему «Проблема чистого повітря»;
параграф 31, сторінка 148 виконати завдання номер 6,8,9. -
Історія України:Параграф 17,18Сторінка 133 таблиця письмово
-
Всесвітня історія:Зробити та надіслати на електронну пошту презентацію на тему: «Середньовічні школи та університети»
- Польська мова:
ст. 67 вивчити правило, ст. 68 вправа 1,2,3, ст. 70 вивчити нові слова, ст. 71 вправа 4,5 (письмово + вивчити нові слова з неї) , ст. 73 вивчити правило, ст. 73 вправа 2,3,4 (письмово) , ст. 74 вправа 1 (вивчити нові слова), ст. 75 вправа 2,3,4 (письмово) , ст. 76 вправа 1,3 (письмово) , ст. 78 вивчити нові слова, ст. 79 вправа 3,4 (письмово), ст. 80 вивчити години, ст. 81 вивчити години + вправа 6, ст. 82 вправа 7,8,1 (письмово).ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !
- Фізика: повторити параграф 23-25, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
https://onlinetestpad.com/ua/testview/146050-7-klas-39-atmosfernij—tisk
https://onlinetestpad.com/ua/testview/142527-7-klas-38-tisk—ridin—i—gaziv—zakon—paskalya
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com - Мистецтво:
13. 03 Д/з ст. 103-105.
20.03 Д/з ст. 106- 110.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Біологія: п. 44 ,п. 45(«перевірте свої знання «1,2 питання письмово)ст.179,181
- Образотворче мистецтво: «Природа і культурне середовище людини »1.Завдання: Створення ескізу творчої роботи на екологічну тему.Малюнок на тему «Збережи природу».
2.Завдання: Виконання в кольорі тематичного плакату на екологічну тему.
Малюнок на тему «Збережи природу». Виконання гуашевими або акварельними фарбами. - Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Українознавство:
Українознавство7-А, 7-Б
українознавство 7-А(10.04), 7-Б(13.04)
Українознавство 7-Б , 5-Б 27.04.2020
5-Б,_7-Б_(04.05.2020)украiнознавство - Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему Вплив найближчого оточення.2) Підготувати доповідь про комерційну рекламу та її вплив на поширення паління та алкоголю серед молоді.
8-А клас
- Англійська мова(вчитель Харченко Ю.В.): Скласти діалог про улюблений жанр музики, вивчити слова с. 166, скласти речення з новими словами, застосовуючи Passive Voice.
Написати есе, використовуючи пояснення с. 163.
на 20.03.2020 р.:Вивчити Past Perfect, скласти 15 речень різного типу і підготувати розповідь Mass Media in Ukraine.Роботи скидати на yulyakharchenko2017@ukr. net - Алгебра: п.19 ст.149 розв’язати номер: 635, 637, 639, 646, 52, 65
Д/з на 18.03.2020 р.: розв’язування квадратних рівнянь за формулою.ст.19 ст.153.номер 635 .
Розв’язувати за зразком класної роботи.
Подивитися рекомендований відеоурок на цю тему. - Геометрія: п.17., п.18 ст.122, -137. №608, 612, 615, 618, 626, 631.
- Біологія: п. 41.
- Українська мова: Вправа 393 (Прочитати текст, визначити стиль тексту, скласти план, за планом написати переказ).
- Хімія: параграф 38, написати опорний конспект по матеріалу параграфа;
параграф 39, сторінка 208, дати відповіді на запитання 1-3. -
Історія України:Скласти політичні портрети Кирила Розумовського та Данила Апостола
-
Всесвітня історія:Параграф 20, 21Сторінка 176 таблиця письмово, сторінка 177 тексти письмово
- Польська мова:
ст. 113,114 виконати всі вправи, ст. 116 вправа 4,5 (письмово) , ст. 118 вивчити нові слова, , ст. 119 вивчити правило, ст. 120 вправа 1,2 (письмово), ст. 121 вправа 3,4,5 письмово + вивчити правило, ст. 122 вправа 6,7,8 (письмово), ст. 123 вправа 1,2 письмово + powtórzenie, ст. 124 вивчити нові слова, ст. 125-129 виконати всі вправи!ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !
- Українська література: Повторення:О.П.Довженко»Ніч перед боєм» ст.134-141.
Нова тема : Ніна Бічуя. ст.142-176-прочитати. Виконати завдання на ст.154. - Зарубіжна література: Життєвий і творчий шлях Джонн Донн, аналіз сонета 19. Ст.230- 236. , опрацювати теоріо в зошиті, ст.236-239.
- Фізика: повторити параграф 29-30, закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:
https://onlinetestpad.com/ua/testview/164222-zalezhnist—oporu—providnika—vid—jogo—dovzhini—ploshhi—poperechnogo—pererizu
результат відправити на електронну адресу:
nadia.dovgal2017@gmail.com
опрацювати параграф 31-32
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk, https://www.youtube.com/watch?v=CLEVf71yjVk - Мистецтво: 17.03 Д/з ст. 154 Виконання практичного завдання.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Географія:
- 42 — Гірські ландшафти Кримських гір.
- 43, 44 — Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів.
- 45 — Природно-ресурсний потенціал України та його використання.
- 46 – Основні види забруднення довкілля в Україні. Екологічна ситуація.
Дослідження №8 (на вибір):
А) Вплив компонентів природи на здоров’я людини.
Б) Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.
https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw
https://www.youtube.com/watch?v=PLfdkVAhnjs
https://www.youtube.com/watch?v=0Zx_s45AesM
https://www.youtube.com/watch?v=Ze3fFLf7nBI
https://www.youtube.com/watch?v=cs6NBL0JYbw
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Біологія: п.42,п.43(виберіть одну правильну відповідь ст. 201, ст. 207 — письмово)
- Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему: Організація дорожнього руху.2) Скласти 2-3 ситуаційні задачі про організацію дорожнього руху та проблеми, що виникають у разі її порушення.
8-Б клас
- Мистецтво: Видатні українські композитори — класики: М Березовський, А.Ведель, Д.Бортнянський
Опрацювати (с.141 — 144) Мистецтво Л.М. Масол.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.comhttps://youtu.be/8PFgPUdDrqo
д/з на 19.03.2020 р. :
Обов’язково прочитати:Письмово, відповісти на 2 питання із наведених нижче1. Назвіть представників романтизму в образотворчому мистецтві.2. У яких жанрах живопису яскраво виразився стиль романтизм?3. До яких тем зверталися у своїй творчості художники-романтики?4. порівняйте романтизм із класицизмом, визначте відмінні риси, наведіть приклади.За бажанням: - Алгебра: п.19 ст.149 розв’язати номер: 635, 637, 639, 646, 52, 65
- Д/з на 18.03.2020 р.: розв’язування квадратних рівнянь за формулою.ст.19 ст.153.номер 635 .
Розв’язувати за зразком класної роботи.
Подивитися рекомендований відеоурок на цю тему. - Геометрія: п.17., п.18 ст.122, -137. №608, 612, 615, 618, 626, 631.
- Українська література:
Опрацювати біографію Ніни Бічуї, в Інтернеті знайти цікаві факти про письменницю та записати їх в зошит. Прочитати повість «Шпага Славка Беркути».
- Хімія: параграф 38, написати опорний конспект по матеріалу параграфа;
параграф 39, сторінка 208, дати відповіді на запитання 1-3. -
Історія України:Скласти політичні портрети Кирила Розумовського та Данила Апостола
-
Всесвітня історія:Параграф 20, 21Сторінка 176 таблиця письмово, сторінка 177 тексти письмово
- Польська мова:
ст. 113,114 виконати всі вправи, ст. 116 вправа 4,5 (письмово) , ст. 118 вивчити нові слова, , ст. 119 вивчити правило, ст. 120 вправа 1,2 (письмово), ст. 121 вправа 3,4,5 письмово + вивчити правило, ст. 122 вправа 6,7,8 (письмово), ст. 123 вправа 1,2 письмово + powtórzenie, ст. 124 вивчити нові слова, ст. 125-129 виконати всі вправи!ОБОВ‘ЯЗКОВО подивитися відео і ВИВЧИТИ СЛОВА З НЬОГО !
- Зарубіжна література: Життєвий і творчий шлях Джонн Донн, аналіз сонета 19. Ст.230- 236. , опрацювати теоріо в зошиті, ст.236-239.
- Фізика: повторити параграф 29-30, закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:
https://onlinetestpad.com/ua/testview/164222-zalezhnist—oporu—providnika—vid—jogo—dovzhini—ploshhi—poperechnogo—pererizu
результат відправити на електронну адресу:
nadia.dovgal2017@gmail.com
опрацювати параграф 31-32
https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk, https://www.youtube.com/watch?v=CLEVf71yjVk - Географія:
- 42 — Гірські ландшафти Кримських гір.
- 43, 44 — Природні умови і ресурси Чорного і Азовського морів.
- 45 — Природно-ресурсний потенціал України та його використання.
- 46 – Основні види забруднення довкілля в Україні. Екологічна ситуація.
Дослідження №8 (на вибір):
А) Вплив компонентів природи на здоров’я людини.
Б) Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини.
https://www.youtube.com/watch?v=9vpetSBx8Iw
https://www.youtube.com/watch?v=PLfdkVAhnjs
https://www.youtube.com/watch?v=0Zx_s45AesM
https://www.youtube.com/watch?v=Ze3fFLf7nBI
https://www.youtube.com/watch?v=cs6NBL0JYbw
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Біологія: п.42,п.43(виберіть одну правильну відповідь ст. 201, ст. 207 — письмово)
- Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему: Організація дорожнього руху.2) Скласти 2-3 ситуаційні задачі про організацію дорожнього руху та проблеми, що виникають у разі її порушення.
- Інформатика (підгрупа вчителя Бондаренко С. Б.):
Для виконання завдань бажано встановити на комп'ютер Lazarus. Посилання на завантаження
https://www.lazarus-ide.org/index.php?page=downloads Презентації слід переглядати в повноекранному режимі [вибрати команду "Start Slide Show"] Тема 5. Алгоритми та програми. » 13/03 Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. §6.4. Урок 36 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3602&ithint=file%2cpptx&authkey=!ACFyKZzBtzlx6Xs » 18/03 Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. §6.4. Урок 37 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3596&ithint=file%2cpptx&authkey=!AOBsljQPC-ed0vg » 20/03 Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. §6.4. Урок 38 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3614&ithint=file%2cpptx&authkey=!AA7bYiGyFy2ECDI » 01/04 Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. §6.5. Урок 39 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3625&ithint=file%2cpptx&authkey=!AEs349e4sGsn654 » 03/04 Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. §6.5. Урок 40 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3627&ithint=file%2cpptx&authkey=!AGCR4LyX6MrZbnQ » 08/04 Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. §6.6. Урок 41 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3635&ithint=file%2cpptx&authkey=!ABrhayiyTzv2AVg » 10/04 Цикл з лічильником. §6.6. Урок 42 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3631&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFncmATDfUiCbx4 » 15/04 Цикл з передумовою. §6.7. Урок 43 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3636&ithint=file%2cpptx&authkey=!AGl0ZIzlBjw-qoQ » 17/04 Цикл з післяумовою. §6.7. Урок 44 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3874&ithint=file%2cpptx&authkey=!AKfw05PEo3HSVWQ » 22/04 Складання алгоритмів опрацювання величин, їх налагодження і виконання. §6.7. Урок 45 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3878&ithint=file%2cpptx&authkey=!AJdjRd_3hB8uZgM » 24/04 Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. §6.7. Урок 46 за зошитом. https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3863&ithint=file%2cpptx&authkey=!AL7Dg2dCEjE0r7A
9-А клас
- Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.102-103 (підручник).
- Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): проект на тему: «Визначні місця в Україні», в.1, ст.168 (вставити пропущені слова).
- Географія:
§ 40 Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні.
Завдання:
- Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина.
- Скласти перелік найменування товарів українського експорту та імпорту.
§ 41 Світовий ринок товарів і послуг.
Завдання:
1. Позначити на контурній карті:
а) країни, які є провідними експортерами та імпортерами у світі товарами та послугами;
б) території, які охоплюють ЄС, НАФТА, АСЕАН.
2. Підготувати доповідь про об’єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (на вибір учня).
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=xD2WTEwF0xI
https://www.youtube.com/watch?v=cNOJi9KjD40
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Алгебра: П.22 №22.8 , 22.10, 22.14, п.23. №23.5, 23.8, 23.16, 23.18 23.23.
- Геометрія: п.18, п.19, п п.20,
№18.7, 18.14, 18.20, 19.5, 19.9, 19.17, 19.27, 20.7, 20.10, 20.16
- Хімія: параграф 36, сторінка 177 завдання номер 141, 142, 143;
параграф 37, сторінка 182 дати відповіді на запитання 1-4. - Українська мова: опрацювати диктант із збірника О. Авраменка 35-36, скласти діалог на будь-яку актуальну тему.
- Українська література: тема жіночої долі в поемі Т. Шевченка «Наймичка».
-
Історія України:Зробити презентацію спираючись на доступні джерела встановити залежність між модернізацією повсякденного життя і трудовою еміграцію
-
Всесвітня історія:Параграф 23,24Зробити порівняльну характеристику Японії та Китаю
- Зарубіжна література: продовжити роботу над драмою Г.Ібсена «Ляльковий дім», визначити і записати в зошит конфлікти. Охарактеризувати головн.персонажа.
- Фізика: опрацювати параграф 32
https://www.youtube.com/watch?v=i7hLHVWyq4M
та повторити параграф 30-31
https://www.youtube.com/watch?v=t6BtHcBmjz0
закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту: https://onlinetestpad.com/ua/testview/183649-10-klas-21-zakoni-nyutona
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com - Мистецтво: 12.03 Д/з ст.160-165.
19. 03 Д/з ст. 165-168, питання в кінці теми
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Біологія: п. 39, ст.140 Перевірте здобуті знання 5 питання -письмово.
п. 40.ст. ( ст.164.опрацювати ключові терміни письмово) - Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему: Репродуктивне здоровя молоді. Школа майбутніх батьків.2) Розробити проект: «Вплив чинників ризику на репродуктивне здоровя.
9-Б клас
- Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.86-87 ( роб.зошит).
- Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): проект на тему: «Визначні місця в Україні», в.1, ст.168 (вставити пропущені слова).
- Географія:
§ 40 Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні.
Завдання:
- Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина.
- Скласти перелік найменування товарів українського експорту та імпорту.
§ 41 Світовий ринок товарів і послуг.
Завдання:
1. Позначити на контурній карті:
а) країни, які є провідними експортерами та імпортерами у світі товарами та послугами;
б) території, які охоплюють ЄС, НАФТА, АСЕАН.
2. Підготувати доповідь про об’єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО (на вибір учня).
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=xD2WTEwF0xI
https://www.youtube.com/watch?v=cNOJi9KjD40
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Алгебра: П.22 №22.8 , 22.10, 22.14, п.23. №23.5, 23.8, 23.16, 23.18 23.23.
- Геометрія: п.18, п.19, п п.20,
№18.7, 18.14, 18.20, 19.5, 19.9, 19.17, 19.27, 20.7, 20.10, 20.16
- Українська мова:
Параграф 29, вправа 325, 326, 329, 330.
Опрацювати диктанти із збірника від № 40 до № 50 - Українська література:
Стор. 203 Т.Г. Шевченко « Сон» ( аналіз твору) вивчити уривок напам’ять від слів « У всякого своя доля… до слів Адамові діти.»
Поема « Кавказ» стор.209-216 ( короткі записи у зошит – конспект)
Послання «І мертвим, і живим…» стор.218-228 (конспект) уривок напам’ять на вибір,
Жіноча доля у творах Т. Шевченка стор. 228-232, стор. 233 завдання 10 (письмово). - Хімія: параграф 36, сторінка 177 завдання номер 141, 142, 143;
параграф 37, сторінка 182 дати відповіді на запитання 1-4. -
Історія України:Зробити презентацію спираючись на доступні джерела встановити залежність між модернізацією повсякденного життя і трудовою еміграцію
-
Всесвітня історія:Параграф 23,24Зробити порівняльну характеристику Японії та Китаю
- Зарубіжна література: продовжити роботу над драмою Г.Ібсена «Ляльковий дім», визначити і записати в зошит конфлікти. Охарактеризувати головн.персонажа.
- Фізика: опрацювати параграф 32
https://www.youtube.com/watch?v=i7hLHVWyq4M
та повторити параграф 30-31
https://www.youtube.com/watch?v=t6BtHcBmjz0
закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту: https://onlinetestpad.com/ua/testview/183649-10-klas-21-zakoni-nyutona
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com - Мистецтво: 16.03 Д/з ст. 154-159, питання № 1,2.
Всі письмові завдання передавати в форматі текстового документу або фото на email pustovit859@gmail.com - Біологія: п. 39, ст.140 Перевірте здобуті знання 5 питання -письмово.
п. 40.ст. ( ст.164.опрацювати ключові терміни письмово) - Трудове навчання:
https://trudpalcv.at.ua/load/rizne/rizne/uroki_dlja_distancijnogo_navchannja_5_9_klasi/6-1-0-231?fbclid=IwAR0Q53GcnAaDUEHPUdE4Ok7bJMJBZDhl0y0A7La2J0NmX7aPMKDkBCJfjdI
Всі виконані завдання відправляти на пошту: himich.tanya@gmail.com - Основи здоров`я:
1) Опрацювати тему: Репродуктивне здоровя молоді. Школа майбутніх батьків.2) Розробити проект: «Вплив чинників ризику на репродуктивне здоровя.
10-А клас
- Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): повторити використання артиклів, в.4,с.132 (вставити пропущені слова), підготувати проект «Кіно в Украіні» .
- Географія:
§ 31 – Мікронезія, Меланезія, Полінезія. Завдання стр. 169
§ 32 – Субрегіони Америки та їх політико-георгафічні особливості.
§ 33 — Населення та його розміщення.
§ 34 – Особливості господарства. Завдання стр. 187 + Практична робота № 4.
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=mfHGc6nnkDY
https://www.youtube.com/watch?v=pVNQ-PdshVY
https://www.youtube.com/watch?v=jGdEByMcMpE
https://www.youtube.com/watch?v=5Lyx1ldviVQ
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Алгебра: ОПРАЦЮВАТИ ТЕМУ: Похід на та її застосування. Ст.103 п 18 , п.19 #18.1, 18.4, 18.6, 18.8.19.3, 19.5, 19.7, 19.9, 19.11, 19.13.
- Геометрія: п.41, п.42 ст.223. №41.5, 41.41.10, 41.12, 41.14, 41.16, 41.18 41.20, 41.23.
- Біологія: п. 42.
- Хімія: параграф 21, написати опорний конспект по матеріалу параграфа;
параграф 22, сторінка 135 виконати завдання номер 162, 163,164. - Українська мова: правила скорочення слів з прикладами.
Повторити правила «Подвоєння літер»,
скласти словниковий диктант на ці правила (22-24слова) - Українська література: прочитати «Кам’яний хрест» В. Стефаник а, характеристика головних образів;
-
Історія України:Презентація на тему «Історія Київщини в контексті загальноукраїнських подій 1914-1939«
-
Всесвітня історія:Проект на тему:«Міжнародні відносини напередодні Другої світової війни»
- Зарубіжна література: підготувати доповідь «Теоретичні засади й художні відкриття поезії французського символізму». Життєвий і творчий шлях Поля Верлена та Артюра Рембо, аналіз їх поезій.
- Фізика:
1) повторити параграф 34-35, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
https://onlinetestpad.com/ua/testview/22990-vlastivost%D1%96-tverdikh—t%D1%96l
https://onlinetestpad.com/ua/testview/145422-10-klas-55-poverkhnevij—natyag—kapilyarni—yavishha
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com
2) письмово опрацювати завдання для самоперевірки на сторінці 215, для підготовки до контрольної роботи. - Біологія: п. 38(опрацювати ключові терміни),
Сучасні завдання медичної генетики(підготувати доповідь) - Основи медичних знань: домашнє завдання 10 клас Основи медичних знань
Нормативно-правова_база_цивiл_ного_захисту_Конспект Цивiл_ний_захист._Нормативно-правова_база
Надзвичайні ситуації
Джерела небезпечних ситуацій у воєнний час
джерела НС у воєнний час.
Основні превентивні заходи з попередження надзвичайних ситуацій ПЕРЕЛІК Предмет Основи медичних знань
11-А клас
- Англійська мова(вчитель Безсмертна І.С.): в.3,ст.187, в.1-2, с.193 ( підготувати тези для інтерв`ю).
- Укр. література: вивчити напам’ять поезію Ліни Костенко «Страшні слова…».
Біографія Ліни Костенко, ідейно-художній аналіз вірша «Страшні слова, коли вони мовчать…».
д/з за 19.03.2020 р.: написати твір — роздум за романом Ліни Костенко «МАРУСЯ Чурай» на одну з тем:»Нерівня душ — то гірше, ніж майна?», «Найбільше нещастя — це бути щасливим у минулому?», «Зрадити в житті державу злочин, а людину — можна?» - Укр. мова: тести, розділ «Пряма мова».
Завдання в тестові формі (безполучникове складне речення),повторити розділ «Фразеологія». - Географія:
§ 22 – Світові економічні зв’язки. Завдання стр. 139
§23 – Міжнародний ринок товарів. Завдання стр. 143
§24 – Сучасні глобальні ланцюги доданої вартості. Завдання стр. 148 + Практична робота № 8.
§25 — Інфраструктурний каркас глобальної економіки. Завдання стр. 153
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=nteL6nLJVM4
https://www.youtube.com/watch?v=-q7jNTznYN8
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Алгебра: п.14 ст.78
№14.10, 14.12 ,14.16, 1е.18 14.20, 14.19.П.15.15.6, 15.15.9, 15.12, 15,15, 15.16, 15,17, 15.17, 15.18. - Геометрія: СТ.182. Розв’язати задачі на повторення по темах: Чотирикутники.Прввильні многокутники. КОЛО ТА КРУГ.# 25.30 — 25-53.
- Біологія: п. 40, п. 41, п. 42( опрацювати питання в кінці параграфів)
- Хімія: параграф 27 сторінка 170 завдання номер 214, 215, 216;
параграф 28, сторінка 175 виконати завдання номер 226-229. - Зарубіжна література: Ернест Гемінгвей життєвий і творчий шлях. Читати » Старий і море», аналіз повісті в зошиті.
- Фізика: повторити параграф 33-34, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
https://naurok.com.ua/test/start/36319
https://naurok.com.ua/test/start/35559
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com,
опрацювати параграф 35
https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0 - Астрономія: повторити тему 5, пункт 2-3 , закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:
https://naurok.com.ua/test/start/39447
результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com. - Основи медичних знань:
Серцево_судинi
Серцево_судинi_захворювання
серцево_судиннi_захвор
iнфекцiйнi_хвороби
Предмет___Основи_медичних_знан_ Профiлактика_iнфекцiйних_захворюван_
Вакцинація та методи їх виконання
тем оцінювання профілактика інфік захвор
ознаки гострих хвороб шлунку 1
Захворювання кишок.Симптоми.ПМД.
Про захворювання сечовидільної системи
11-Б клас
- Англійська мова(вчитель Нагорна Е.І.): с.363-366 ( довідник ЗНО).
- Географія:
§ 22 – Світові економічні зв’язки. Завдання стр. 139
§23 – Міжнародний ринок товарів. Завдання стр. 143
§24 – Сучасні глобальні ланцюги доданої вартості. Завдання стр. 148 + Практична робота № 8.
§25 — Інфраструктурний каркас глобальної економіки. Завдання стр. 153
Відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=nteL6nLJVM4
https://www.youtube.com/watch?v=-q7jNTznYN8
Зворотній звязок з викладачем географіїВікторія Віталіївна Дзюба - Алгебра: п.14 ст.78
№14.10, 14.12 ,14.16, 1е.18 14.20, 14.19.П.15.15.6, 15.15.9, 15.12, 15,15, 15.16, 15,17, 15.17, 15.18. - Геометрія: СТ.182. Розв’язати задачі на повторення по темах: Чотирикутники.Прввильні многокутники. КОЛО ТА КРУГ.# 25.30 — 25-53.
- Хімія: параграф 27 сторінка 170 завдання номер 214, 215, 216;
параграф 28, сторінка 175 виконати завдання номер 226-229. - Зарубіжна література: Ернест Гемінгвей життєвий і творчий шлях. Читати » Старий і море», аналіз повісті в зошиті.
- Фізика: повторити параграф 33-34, закріпивши матеріал проходженням онлайн тестів:
https://naurok.com.ua/test/start/36319https://naurok.com.ua/test/start/35559результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com,
опрацювати параграф 35
https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0 - Астрономія: повторити тему 5, пункт 2-3 , закріпивши матеріал проходженням онлайн тесту:https://naurok.com.ua/test/start/39447, результат відправити на електронну адресу: nadia.dovgal2017@gmail.com.
- Біологія: п. 40, п. 41, п. 42( опрацювати питання в кінці параграфів)
- Основи медичних знань:
Серцево_судинi
Серцево_судинi_захворювання
серцево_судиннi_захвор
iнфекцiйнi_хвороби
Предмет___Основи_медичних_знан_ Профiлактика_iнфекцiйних_захворюван_
Вакцинація та методи їх виконання
тем оцінювання профілактика інфік захвор
ознаки гострих хвороб шлунку 1
Захворювання кишок.Симптоми.ПМД.
Про захворювання сечовидільної системи