Розпочинаємо 2020-2021 навчальний рік

Враховуючи складну та нестабільну епідемічну ситуацію освітній процес в закладі буде організовано за формами:

  • Очна «зелений рівень» – у разі відсутності карантинних обмежень.
  • Змішана «помаранчевий рівень» – в умовах адаптивного карантину
  • Дистанційна «червоний рівень» – в умовах карантину

  • Маршрут руху здобувачів під час освітнього процесу

    1. Пересуванняздобувачів освіти між навчальними кабінетами, спортивними залами, бібліотекою, їдальнею, актовою залою, коридорами мінімізовано, зокрема, шляхом проведення занять впродовж дня для одного й того ж класу в одному й тому самому кабінеті:

    5-А – кабінет № 47

    5-Б – кабінет № 40ПАМ'ЯТКА ДЛЯ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА (методичні поради)

    5-В – кабінет № 30

    6-А – кабінет № 42

    6-Б – кабінет № 46

    7-А – кабінет №  31

    7-Б – кабінет №  33

    8-А – кабінет №  37

    8-Б – кабінет № 35

    9-А – кабінет №  44

    9-Б – кабінет № 20

    10-А – кабінет № 23

    10-Б – кабінет № 29а

    11-А – кабінет 45

    1. З метою раціонального використання запасних входу/виходів у заклад, із закладу за схемою:

    —  Центральний вхід — здобувачі освіти  6 11 класів.

    Запасний вхід з боку малої спортивної зали (вулиця М.Ушакова) — здобувачі освіти 1-А, 2-А, 2-Б, 3-А, 4-А, 4-Б, 4-В, 5 -А  класів

    —  Запасний вхід з боку вулиці Прилужна — здобувачі освіти 1-В, 1-Б, 3-Б, 3-В, 5-Б, 5-В, класів

    1. Маршрут відбуватиметься за допомогою використаннярозмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами.

З метою дотримання всіх можливих протиепідемічних заходів:

  1. Мінімізовано та врегульовано пересування по закладу шляхом зміни графіку початку уроків, входу та виходу із закладу, створенням розкладу з уроками-парами, розмітки руху пересування закладом усіх учасників освітнього процесу, складання календарного планування з можливістю проведення уроків на свіжому повітрі, створення продуманого графіку харчування для кожного класу, складено план бесід щодо дотримання санітарно-гігієнічних правил, правил безпеки,Курси підвищення кваліфікації за напрямом "Інноваційна ... виховних бесід щодо цінності життя та здоров’я, сплановано «п’ятихвилинки здоров’я» кожним класним керівником та вчителем — предметником.
  2. У санітарних кімнатах та кабінетах, залах позначено місця для обробки рук яскравим вказівником
  3.  про правила та необхідність дезінфекції та миття рук.
  4. Організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери з поліетиленовими пакетами.
  5. Облаштовано приміщення для тимчасової ізоляції здобувачів освіти у разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби.
  6. Розміщено інформацію в класних кімнатах та коридорах про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю.
  7. Розроблено графік харчування здобувачів освіти за декільками варіантами, один з яких — при наданні сухих сніданків.
  8. Опрацьовано алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов´язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (СOVID -19) серед здобувачів освіти та працівників закладу.
  9. Розроблено Інструкції «Дотримання правил особистої гігієни та протиепідемічних заходів», «Дії у разі виявлення хворого у закладі освіти під час освітнього процесу», «Дезінфекція приміщень закладу освіти»
  10. Складено графік провітрювання, квартування та дезінфекції усіх приміщень. У кожному приміщені розміщено лист-контроль щодо даного питання з підписом відповідального.

    Шановні батьки!

    Лише разом, загальними зусиллями та розумінням потреби в дотриманні всіх можливих заходів, ми зможемо зберегти наших дітей-найцінніший скарб сім’ї, родини, усієї держави. Ми розуміємо, що маємо багато труднощів, які не залежать від нашої наполегливості використати всі можливі варіанти дотримання протиепідемічних заходів. Це й площа класів, у яких важко часом дотриматися дистанції 1,5 метра, це несприятливі погодні умови або елементарна відсутність майданчиків для великої кількості дітей при проведенні уроків на свіжому повітрі, це наші не дуже широкі коридори, де важко розминутися, це звичайний людський фактор-хвороба вчителя та, відповідно, питання заміни уроку, це санітарні кімнати, де, зрозуміло, перетинатимуться діти… Це врешті-решт елементарне бажання поспілкуватися один з одним, потиснути руку, обговорити щось цікаве, без чого нашим дітям дуже важко. Це й Ваше право поспілкуватися із вчителем, побачити кабінет, умови праці Вашої дитини.  І це нормально. Ніщо не може замінити живого спілкування, потреби в доброму погляді, посмішці. Але сьогодні умови життя нас зобов’язують бути надзвичайно пильними, уважними до оточуючих, ми маємо сьогодні, у час пандемії,   виявляти любов через турботу про тих, хто поруч. Це не важко. Ми можемо це робити, ми будемо так діяти!

    Особливості набуття повноважень тергромадами